Anonym bruker Skrevet 4. april 2015 #1 Skrevet 4. april 2015 Vært i forhold med mannen i over 10 år nå... Vi har ett godt liv sammen og en nydelig datter sammen ... Klarer allikevel ikke å glemme x'en, ennå dette forholdet kun varte ett halvt år. Eneste grunnen til at vi ikke fortsatte sammen var at timingen var helt feil . Han har nå tre barn med en annen , og det er over 10 år siden vi så hverandre da vi bor i forskjellige deler av landet . Det vonde er at jeg vet han mener det samme om meg. Hvordan skal vi klare å glemme hverandre ? Anonymous poster hash: b557e...bbb
Anonym bruker Skrevet 4. april 2015 #2 Skrevet 4. april 2015 Jeg har det sånn med min første kjærlighet. Faktisk så møtte jeg han på fest nå i påsken, for første gang på maaaange år. Vi mimret og kysset litt. Han var helt den samme, men samtidig, så vet jeg at vi bare funker i teorien. Selv om jeg kunne fått han nå lett som ingenting, så seiret fornuften.. Jeg er singel, men tenker at vi ikke er meant to be. Det får bli med den romantiske drømmen. Kanskje du kunne møtt han bare for å se om følelsene er reelle, eller om det er "fantasi" Anonymous poster hash: f3689...e43
Anonym bruker Skrevet 4. april 2015 #3 Skrevet 4. april 2015 Hvis det er over 10 år siden dere så hverandre, hvordan vet du da at han også føler det samme for deg fortsatt? Kanskje du var hans store kjærlighet den gang, men har kommet over deg og er nå lykkelig med sin nye. Anonymous poster hash: 7ae34...4c6 Anonymous poster hash: 7ae34...4c6
Anonym bruker Skrevet 4. april 2015 #4 Skrevet 4. april 2015 Vi har kontakt , snakker endel med han, men unngår møtes fordi vi ikke helt stoler på vi klarer holde oss i skinnet. Han har alltid sagt han elsker meg. Så derfor vet jeg dessverre med sikkerhet han føler det samme. Skulle ønske vi ikke hadde følelser , og kunne omgås som venner . Savner ham masse i livet mitt . Bra gjort av deg over her, kan være jeg hadde tenkt det samme her , men er nok litt redd for å finne ut at jeg ikke kan leve uten han. Samtidig som jeg også er livredd for å føle jeg ikke føler det samme rundt han lenger ... Vanskelig dette med kjærlighet ... Hi Anonymous poster hash: 00b94...aee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå