annomanno Skrevet 4. april 2015 #1 Skrevet 4. april 2015 For en stund tilbake gjorde jeg det slutt med en jeg traff i november, pga at vi hadde vært på fest ilag å da prøvde han å rote med en annen jente. Han var også ekstremt hakkete som f.eks når jeg laget middag så kunne han si det var godt men neste gang burde jeg gjøre sånn å sånn(dette gjorde han vær gang) ,han klaget på kjøringen min(hadde ikke lappen selv). Og han sa opptil flere ganger at neste gang han fant seg dame skulle hun se sånn ut,like de osv. Jeg ble bare rett å slett drit lei hele oppførselen og gjorde det slutt, men problemet er at han holder på å tar kontakt. At han savner meg osv, jeg ba han slutte fordi jeg ikke ville ha kontakt med han noe mer og at jeg synes oppførselen hans var ekkel og at jeg startet å bli redd(var ganske lei av mld på face og sms) men han slutter ikke,er det råd å kontakte politiet om han ikke slutter? Lr må det være trusler inni bildet for at jeg skal gjøre det? Starter å bli ganske lei og redd,han virker litt ustabil
Anonym bruker Skrevet 4. april 2015 #2 Skrevet 4. april 2015 Slett han på face og si på sms at slutter han ikke å trakkasere deg tar du kontakt med Politiet Anonymous poster hash: 586e0...d3d
annomanno Skrevet 4. april 2015 Forfatter #3 Skrevet 4. april 2015 Hi.. Har slettet han fra Facebook og sagt fra på sms at han skal slutte å skrive til meg.. Han lovde at han skulle slutte,var vel ca 3 uker siden. Men så fikk jeg mld igjen i dag
annomanno Skrevet 4. april 2015 Forfatter #4 Skrevet 4. april 2015 Hi.. Har slettet han fra Facebook og sagt fra på sms at han skal slutte å skrive til meg.. Han lovde at han skulle slutte,var vel ca 3 uker siden. Men så fikk jeg mld igjen i dag
Anonym bruker Skrevet 4. april 2015 #5 Skrevet 4. april 2015 Da svarer du ikke og fortsetter han å sende sms ringer du politiet. Anonymous poster hash: 586e0...d3d
Todii Skrevet 4. april 2015 #6 Skrevet 4. april 2015 Si at du ringer politiet om han fortsetter å plage deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå