Anonym bruker Skrevet 4. april 2015 #1 Skrevet 4. april 2015 Er gravid med nr 3, og er i uke 22. Magen min har blitt diger, men lå bra an ifølge symfysemål og ordinær ultralyd. Lurer på hvordan det skal gå med 18 uker til.. Magen kan vel ikke fortsette å vokse i dette tempoet?! Anonymous poster hash: 22820...84a
QueeenBeee Skrevet 4. april 2015 #2 Skrevet 4. april 2015 Går også med nr 3 og fikk mage med en gang. I uke 12 så alke at jeg var gravid. Er nå uke 30 og har en normal gravid mage. Den poppet ut til å begynne med også roet det seg
Anonym bruker Skrevet 4. april 2015 #3 Skrevet 4. april 2015 Med nummer to så jeg ut som om jeg var 7 mnd på vei i uke 16. Det var helt idiotisk. Men resten av svangerskapet vokste magen lite og på slutten var den helt alminnelig rund. Anonymous poster hash: 90039...32c
Anonym bruker Skrevet 4. april 2015 #4 Skrevet 4. april 2015 Her er magegalleriet fra da jeg gikk med nr 3. Fikk mage tidlig, og den ble ganske stor. Men synes den vokste mest på begynnelsen og de siste ukene. http://forum.snartmamma.com/showthread.php?t=358847 Anonymous poster hash: a73f9...cb8
Anonym bruker Skrevet 4. april 2015 #5 Skrevet 4. april 2015 Fikk mage tidlig, men fortsatte ikke vokse i samme tempo. Var stor de første månedene, men heller liten de siste 2 mnd Anonymous poster hash: 806d4...7bc
Anonym bruker Skrevet 4. april 2015 #6 Skrevet 4. april 2015 Takk for svar! HI Anonymous poster hash: 22820...84a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå