Gå til innhold

Dere som fikk mage tidlig


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid med nr 3, og er i uke 22. Magen min har blitt diger, men lå bra an ifølge symfysemål og ordinær ultralyd.

Lurer på hvordan det skal gå med 18 uker til.. Magen kan vel ikke fortsette å vokse i dette tempoet?! :o

 

 

Anonymous poster hash: 22820...84a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går også med nr 3 og fikk mage med en gang. I uke 12 så alke at jeg var gravid. Er nå uke 30 og har en normal gravid mage. Den poppet ut til å begynne med også roet det seg :)

Skrevet

Med nummer to så jeg ut som om jeg var 7 mnd på vei i uke 16. Det var helt idiotisk. Men resten av svangerskapet vokste magen lite og på slutten var den helt alminnelig rund.

 

Anonymous poster hash: 90039...32c

Skrevet

Fikk mage tidlig, men fortsatte ikke vokse i samme tempo. Var stor de første månedene, men heller liten de siste 2 mnd

 

Anonymous poster hash: 806d4...7bc

Skrevet

Takk for svar! :)

HI

 

Anonymous poster hash: 22820...84a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...