Gå til innhold

Noen her som har hatt talgkjertel?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og klart å bli kvitt den? Hvordan?

 

Anonymous poster hash: f64d5...264

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får av og til i arret jeg har etter fødsel (måtte klippes). Den er diger og intens vond... Pleier å klemme hardt på den et par dager, sånn at den kommer mer frem på en måte. Den blir hardere, vondere, men da kan jeg ta en nål og stikke hull på den. Vôila! Borte.

Noen ganger er den såpass utstikkende at jeg ikke trenger å klemme på den i forveien, jeg stikker hull på den med det samme. Med en desinfisert nål. 



Anonymous poster hash: 8824f...e9e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...