Anonym bruker Skrevet 4. april 2015 #1 Skrevet 4. april 2015 Og klart å bli kvitt den? Hvordan? Anonymous poster hash: f64d5...264
Anonym bruker Skrevet 4. april 2015 #2 Skrevet 4. april 2015 Jeg får av og til i arret jeg har etter fødsel (måtte klippes). Den er diger og intens vond... Pleier å klemme hardt på den et par dager, sånn at den kommer mer frem på en måte. Den blir hardere, vondere, men da kan jeg ta en nål og stikke hull på den. Vôila! Borte.Noen ganger er den såpass utstikkende at jeg ikke trenger å klemme på den i forveien, jeg stikker hull på den med det samme. Med en desinfisert nål. Anonymous poster hash: 8824f...e9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå