Anonym bruker Skrevet 4. april 2015 #1 Skrevet 4. april 2015 Er så spent på om det blir spire denne måneden. Føler det sånn på meg allerede, og det er nesten ikke til å holde ut å må vente halvannen uke før det er noe vits i å teste. Prøver såklart å gjøre masse ting for å ikke gå og tenke på det, men innhenter meg jo uansett. Er så utålmodig person at det halve kunne vært for mye :-D Ønsk meg lykke til noen? Anonymous poster hash: c10a0...70c
Anonym bruker Skrevet 4. april 2015 #3 Skrevet 4. april 2015 Lykke til Tusen takk :-) Anonymous poster hash: c10a0...70c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå