Anonym bruker Skrevet 4. april 2015 #1 Skrevet 4. april 2015 Jeg har gått på p-pille i flere år, men skal til å slutte neste runde med mensen. Om ca 10 dager.. Men jeg klarer ikke vente, vil bli gravid.. Men imed jeg ikke har blitt gravid hittil på alle de årene, er det vel ingenting å håpe på? Og hvordan burde man slutte med p-piller? Ved mensen? Mercilon. *flaut* Anonymous poster hash: 56601...a4a
Anonym bruker Skrevet 4. april 2015 #2 Skrevet 4. april 2015 Jo, man kan bli gravid på p-piller. Du kan slutte når som helst, du trenger ikke vente på "mensen"/bortfallsblødningen. Anonymous poster hash: 9494d...0df
Anonym bruker Skrevet 4. april 2015 #3 Skrevet 4. april 2015 Du kan risikere at syklusen din tuller i ett år etter pilleslutt. Du kan slutte når du vil men jeg ville fullført ett brett i håp om at syklusen hadde blitt normal da. Men det har kanskje ikke noe å si. Jeg ble gravid av å glemme en pille, og senere en gang til mens jeg gikk på pillen. Kan ha vært pga løs mage uten at jeg tenkte på at p-pillen kanskje ikke blir tatt opp i kroppen da. Så noen blir fort gravid etter å ha gått på pillen, jeg hadde gått på den i 6 år første gang jeg ble gravid. Anonymous poster hash: 864ee...be2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå