Anonym bruker Skrevet 4. april 2015 #1 Skrevet 4. april 2015 Det plager meg skikkelig for jeg vet at jeg ikke kan stole på han og at han har løyet for meg mange ganger. En del av vennene hans er også rimelig spesielle. Jeg har ikke sagt noe til han og kommer ikke til å gjøre det heller. Anonymous poster hash: 6bf4c...df3
Anonym bruker Skrevet 4. april 2015 #2 Skrevet 4. april 2015 Og dere er fortsatt sammen fordi..? Anonymous poster hash: 3eb11...979
Miamimom Skrevet 4. april 2015 #3 Skrevet 4. april 2015 Hvorfor er du sammen med denne mannen? Og hvorfor snakker dere ikke sammen?
MammantilNurket Skrevet 4. april 2015 #4 Skrevet 4. april 2015 Dette skal du ikke behøve å forholde deg til. Tillit er en av grunnpilarene i et forhold. Dersom tilliten ikke er der eller brytes lar det seg vanskelig gjøre å bevare en god relasjon. Et utdrikningslag er i det store hele å regne for en liten sak som de fleste, både kvinner og menn, er med på uten at det byr på større problemer. Det dreier seg ikke om ekstremvarianter som guttetur til Thailand eller hyttetur alene med hans beste venninne. Tenk igjennom hvordan du vil ha det i et forhold. Hva ønsker du? Hvordan vil du at mannen i ditt liv skal være? Oppfyller din mann ønskene dine? Gjør en vurdering og finn ut hvor fornøyd du faktisk er. Jeg er sikker på at du finner ut av dette. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå