Anonym bruker Skrevet 3. april 2015 #1 Skrevet 3. april 2015 Jeg blir så lei, og har sagt det til henne ved flere anledninger. I dag skjedde det igjen, etter at hun har avbrutt hele 4 avtaler den siste mnd! Og nå kjenner jeg det klikket litt for meg Føler at jeg gir og gir, men blir forbannet når hun ikke har respekt for min tid! Hadde jeg visst at hun ikke ble til å komme, hadde jeg reist til mine foreldre. Barna er hos faren i påska, så hadde virkelig gledet meg til litt veninnetid med ei jeg ikke har sett på 2 mnd. Jeg bryter aldri avtaler, men ser jo nå at ting bare går en vei. Jeg skal komme til henne og stille opp, men alltid når det er noe hos meg bryter hun det i siste liten. Idag hele 15 minutter før hun skulle komme. Jeg hadde ordnet med mat og vin, og sa dette til henne også. Var bare noe annet som var mer spennende som dukket opp. Er jeg ikke noe verdt, når jeg har prøvd å ta dette opp med henne? Jeg klarer ikke å se hva galt jeg gjør, men kjenner akkurat nå at jeg ikke ønsker så mye kontakt med henne lengre. Virker ikke så hun respekterer meg! Anonymous poster hash: 94ed9...6ec
Anonym bruker Skrevet 3. april 2015 #2 Skrevet 3. april 2015 Da bryter du bare kontakten. Det er rett og slett for slitsomt å forholde seg til sånne folk. Anonymous poster hash: 47290...927
Anonym bruker Skrevet 3. april 2015 #3 Skrevet 3. april 2015 Vet akkurat hvordan du har det. Har holdt på sånn med mine venninner i årevis til det bare sa stopp. Har blitt til at jeg tar ikke kontakt og det gjør ikke de heller. Så nå ser vi hverandre kun når andre venner kommer på besøk hit. Trist til å begynne med men gud så deilig å slippe å bruke energi på sånne mennesker Anonymous poster hash: 6deca...6ed
Anonym bruker Skrevet 3. april 2015 #4 Skrevet 3. april 2015 Så utrolig dårlig gjort. Det der er ingen god venninne. Slutt å ta kontakt med henne, om hun vil avtale noe, spør henne om hun har tenkt å møte eller bryte avtalen rett før slik hun bruker. Finn heller noen ordentlige venninner. Anonymous poster hash: b24f5...2b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå