Anonym bruker Skrevet 3. april 2015 #1 Skrevet 3. april 2015 Når jeg ser at et annet barn tydelig med overlegg prøver å hindre mitt barn i å gå forbi, noe som medfører at mitt barn faller og slår seg. Jeg ser episoden, roper til dette barnet om å la det være, men til ingen nytte. Etterpå unnskylder begge foreldrene med at det var et uhell, og slett ikke med vilje. Barnet er i skolealder, og mer enn stort nok til å forstå konsekvense. Hvordan hadde dere håndtert noe sånt? Anonymous poster hash: 9cacc...b85
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. april 2015 #2 Skrevet 3. april 2015 det jeg tenker jeg ville gjort er å be foreldrene snakke til ungen sin og si at jeg ikke finner meg i det. Det jeg nok hadde gjort et å si til mitt barn at det ikke er rart ungen er en dust når han har så ubrukelige foreldre som ikke lærer han forskjell på rett og galt, og derfor er noen barn sånn
Anonym bruker Skrevet 3. april 2015 #3 Skrevet 3. april 2015 Kommer an på hvem dette barnet er.. Er dette ett fremmed barn, så hadde jeg nok bare slengt ut en kommentar om at sånn skjer når ikke alle er like snille eller noe.. Hadde jeg kjent dette barnet (venner sitt, nabobarn etc,) så hadde jeg nok snakket med barnet og forklart at det ikke var så snilt å dytte.. Hadde dette vært tantebarn eller ett nært vennepar, så hadde jeg snakket med foreldrene og barnet! Anonymous poster hash: 8e34c...197
Anonym bruker Skrevet 3. april 2015 #4 Skrevet 3. april 2015 Hvis det er en engangshendelse ville jeg ikke gjort noe som helst. Sånt får ungene i første omgang finne ut av selv. Anonymous poster hash: 6050f...aa0
Anonym bruker Skrevet 3. april 2015 #5 Skrevet 3. april 2015 Det er et familiemedlem ja. Jeg snakket med barnet umiddelbart og fortalte at det var en slem ting å gjøre. Men da var den ene forelderen der og mente det bare var et Uhell. Jeg var litt forbanna, og sa at det helt åpenbart var med vilje- ikke noe uhell - Men det falt på steingrunn. Gjorde ikke noe mer ut av det, siden jeg måtte trøste barnet mitt som gråt. Men skjønner ikke at det er mulig. Greit at det kanskje var ubetenksomt, men uhell. Nei. Anonymous poster hash: 9cacc...b85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå