Anonym bruker Skrevet 3. april 2015 #1 Skrevet 3. april 2015 Opplevde dag at en unge på kino rett og slett ikke klarte å holde kjeft.... Var nok to brødre, den som prata ustoppelig under filmen var rundt 3-4 år høyt og tydelig og veldig irriterende. Morra jatta bare med. Flere som snudde seg til de, men så ikke ut som det brydde de noe særlig. Til slutt snudde mannen min seg og spurte høyt og tydelig om de kunne vente med å prate til filmen var ferdig..... det hjalp litt, men seriøst hadde det vært mine unger hadde jeg bedt de være stille og gitt de et ultimatum, enten er dere stille eller så går vi.... Tafatt holdning av mor. Den minste ungen begynte å kjede seg etter et kvarter liksom, sa han var lei filmen og at det var kjedelig osv. Kanskje revurdere å ta med ungene på kino når de virker totalt uinteressert😵😝 Anonymous poster hash: b5ce0...7cb
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 3. april 2015 #2 Skrevet 3. april 2015 (endret) Jeg tenker at går man på en barnefilm så regner jeg med prating og unger som ikke sitter i ro Endret 3. april 2015 av Gulltopp med Knoll og Tott
Anonym bruker Skrevet 3. april 2015 #3 Skrevet 3. april 2015 Jeg tenker at går man på en barnefilm så regner jeg med prating og unger som ikke sitter i ro Jeg tenker at går man på barnefilm og har unger som er bråkebøtter og ødelegger for de andre barna går man ut til ungen kan oppføre seg eller så går de hjem og prøver igjen når ungene er blitt større. Det er mange andre betalende kunder der enn de med uoppdragne unger Anonymous poster hash: 97d83...d91
Anonym bruker Skrevet 3. april 2015 #4 Skrevet 3. april 2015 Jeg tenker at går man på kino uansett barnefilm eller ikke er det vanlig folkeskikk å være forholdsvis stille, det var mange mennesker på filmen vi så, litt uro er døv jo naturlig at det blir, MEN ingen andre prata sånn som den ungen... Høyt og tydelig og uavbrutt. Det er IKKE greit syns jeg! Spesielt når morra gav fullstendig blanke i å be han være stille.... Var ikke bare vi som reagerte på den der i dag for å si det sånn! Anonymous poster hash: b5ce0...7cb
Anonym bruker Skrevet 3. april 2015 #5 Skrevet 3. april 2015 Jeg tenker at går man på en barnefilm så regner jeg med prating og unger som ikke sitter i ro Jeg tenker at går man på barnefilm og har unger som er bråkebøtter og ødelegger for de andre barna går man ut til ungen kan oppføre seg eller så går de hjem og prøver igjen når ungene er blitt større.Det er mange andre betalende kunder der enn de med uoppdragne unger Anonymous poster hash: 97d83...d91 Enig med siste! Anonymous poster hash: 2cfef...d13
oslofrk Skrevet 3. april 2015 #6 Skrevet 3. april 2015 (endret) Barn som ikke kan holde kjeft har ingenting(!) på kino å gjøre! Endret 3. april 2015 av oslofrk
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 3. april 2015 #7 Skrevet 3. april 2015 Jeg tenker at går man på en barnefilm så regner jeg med prating og unger som ikke sitter i ro Jeg tenker at går man på barnefilm og har unger som er bråkebøtter og ødelegger for de andre barna går man ut til ungen kan oppføre seg eller så går de hjem og prøver igjen når ungene er blitt større.Det er mange andre betalende kunder der enn de med uoppdragne unger Anonymous poster hash: 97d83...d91 Bråkebøtte og uoppdragen er man vel Ikke fordi man prater mye ☺️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå