Anonym bruker Skrevet 3. april 2015 #1 Skrevet 3. april 2015 Kjæresten og jeg har vært mye fram og tilbake i de årene vi har vært sammen. Jeg har også vært veldig syk i vinter. Vi har ikke gjort noe hyggelig sammen ute på snart et år. Han inviterte meg ut og spise og på kino neste fredag. En spesiell film vi begge vil se. I dag gikk han og så filmen med en kompis. Han argumentasjon er at kameraten spurte og da kunne han jo ikke si nei?? Og han kan godt se filmen om igjen med meg. Jeg ble skikkelig lei meg. Greit at jeg får sett filmen, men synes jo ikke opplevelsen blir den samme. Han kunne da godt sagt at de kunne se en annen film i dag. Hva synes dere? Anonymous poster hash: 0dc46...08a
Anonym bruker Skrevet 3. april 2015 #2 Skrevet 3. april 2015 Så lenge han ikke har avlyst med deg for heller å se den med en kompis, så synes jeg vel egentlig ikke at du har noe å reagere på Anonymous poster hash: 97aa3...603
SuperFries Skrevet 3. april 2015 #3 Skrevet 3. april 2015 Ville ikke gjort noe nummer ut av det. Iallefall ikke så lenge han viser at han koser seg ute med deg. Mannfolk tenker ikke på samme måte som oss. For han gjør det kanskje ikke noe å se samme film 2 ganger.
Honningmelon Skrevet 3. april 2015 #4 Skrevet 3. april 2015 Jeg hadde blitt skuffet. Er ikke det samme når han allerede har sett den.
Gjest Skrevet 3. april 2015 #5 Skrevet 3. april 2015 Ja når han har invitert deg ut på denne filmen skulle han sagt det og heller sett en annen film. Ellers så få jeg inntrykk av at det ikke bare handler om denne ene hendelsen.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2015 #6 Skrevet 3. april 2015 Spesielt. Blir ikke det samme når han allerede har sett filmen. Utrolig dust av ham å gjøre det! Anonymous poster hash: 932f8...75a
Anonym bruker Skrevet 3. april 2015 #7 Skrevet 3. april 2015 Jeg er enig med hi, du har all grunn til å være skuffet. Dere hadde en avtale om å se en film dere begge gledet dere til. Opplevelsen blir jo helt annerledes om han har sett den allerede, spontaniteten på hvordan dere reagerer på ulike punkter i filmen ødelegges. Anonymous poster hash: 8b882...3fc
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 3. april 2015 #8 Skrevet 3. april 2015 Klart du har lov å bli skuffet, men gutter er gutter, de tenker ikke særlig langt, jeg vedder på han ikke tenkte over at du kom til å bli lei deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå