Gå til innhold

Sjokkert over meg selv..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen har vært sammen i 5 år. I går kveld så vi en film sammen, og mannen utbrøt hvo ekstremt deilig hun ene jenten i filmen var. Jeg lo litt, men har innsett at dette stakk veldig i ettertid. Har aldri hatt vært noe særlig sjalu heller.. Er litt sjokkert over meg selv som faktisk synes dette var vondt. Tenker på det hele tiden også, men dette er jo egentlig bare en filleting. Vet ikke hvordan jeg skal håndtere dette? Ta det opp med mannen? Hjelp..

Anonymous poster hash: 0e7bc...580

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Storm i vannglass!

Dette er pga din usikkerhet. Gift i ti år og vi kommenterer alt som er flott å se på. Er da lov til å se.

Anonymous poster hash: d267c...24c

Skrevet

Er du gift med en 13åring? Hadde ikke giddet å tatt det opp. Hadde bare overdrevet noe voldsomt neste gang jeg hadde sett en eller annen Hollywood kjekkas.

Anonymous poster hash: 08699...32f

Skrevet

Vel...selv så kan jeg sikle på deilige mannfolk på film. Helt naturlig at man tiltrekkes av andre i løpet av livet. Film eller ei. Men hvis de plager deg, så kan du jo si til han at du ble overrasket over at du reagerte på det, men at du skjønner at det finnes deilige damer det ute. Be han holde det for seg selv neste gang han ser det:)

Anonymous poster hash: 16a0c...cc3

Skrevet

Dette må du bare lære deg å takle! Det er en filmstjerne!

Anonymous poster hash: 16e7d...d80

Skrevet

Jeg synes mannen din virker som en fjortiss, utrolig respektløst av han og si sånt, han kunne holdt det for seg selv.

Anonymous poster hash: 331ba...bc3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...