Gå til innhold

Lov å bli lei seg for dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bursdag idag. Jeg, barnet og samboeren er hjemme hos familien min i påsken. Idag når jeg sto opp, så står jenta mi å skriker, min far og samboer drar ( uten en kos, ett kyss eller Gratulerer med dagen ) på besøk til min onkel. De gir meg beskjed om at støvsugeren står nede om jeg vil vaske og rydde litt.

Nesten ingen gratulasjoner, min mor er på jobb og min lillebror drar også. Jeg bakte en kake igår for å feire meg selv litt, de går bare å maser om å spise den.. Tenker ikke på hvorfor jeg har bakt..

Når samboer hadde bursdag, fikk han en have til over 3000 av meg, fordi han har ønska det lenge.. Jeg har ikke sett snurten av noe gave. Lov å bli litt lei seg?

Anonymous poster hash: 5896f...c77

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ikke poenget med å bli sur. Når man er voksen, så er det ikke særlig vanlig å feire bursdagen sin. Min bursdag er en helt vanlig hverdag.

Men "Gratulerer med dagen" bør du få.

Anonymous poster hash: 7c9d8...00f

Skrevet

Noe sier meg du ikke blir satt pris på ellers i hverdagen heller? Da er det ekstra sårt å ikke få ekstra oppmerksomhet på bursdagen.

Mitt råd til deg er å forvente mindre så blir skuffelsen også mindre.

Men rydding og vasking hadde jeg gitt blanke F...... i

Forresten. ... Gratulerer så mye med dagen din ☺

Anonymous poster hash: 75439...f72

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Ja, du ble lei deg, klart det er lov. Gratulerer så masse med dagen!

Skrevet

Gratulerer med dagen! :blomst:  :duskedame:  :bursdag: 

Ellers, ja, det er fullstendig lov til å bli skuffet og lei seg. Kjente på det samme når jeg hadde bursdag :( 

Anonymous poster hash: a73a2...b00
Skrevet

Bare å gi samboer støvsugeren nesten gang han har bursdag....og for alt i verden ikke nevn dagen i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 7e200...ce5
Skrevet

Uff så trist. Gratulerer så mye med dagen!  :blomst:  Håper du klarer å finne på noe ekstra fint for deg selv idag og får en fin dag likevel. :klem:

Skrevet

Selvsagt er det lov å bli lei seg! Det er trist når forventningene ikke innfris, og de fleste jeg kjenner ihvertfall feirer dagen sin på et eller annet vis.

Men dagen er jo langt fra over, hva om du selv tar initiativ til en liten feiring med kaken du har bakt og noe påskegodt? Det er jo sikkert ikke av vond vilje de ikke markerer dagen din, de bare kommer ikke på det. Kanskje det blir bedre når moren din kommer hjem.

Og gratulerer så mye med dagen din🎉🎈

Skrevet

Da hadde det ikke blitt noen feiring på mannen neste gang for å si det sånn.. Pleier du aldri å få gave av mannen på bursdagen?

Ja, du har veldig grunn til å være lei deg! Jeg forventer ikke at verden står på hode for min bursdag, men jeg forventer faktisk kake, god mat, gave fra mannen og et glass med bobler. Såpass fortjener jeg!!:)

Gratulerer med dagen:)

Anonymous poster hash: 7916c...35d

Skrevet

Gratulerer med dagen :) Ble det bedre ila dagen når alle kom hjem?

Skrevet

Hvorfor reposter du dette med jevne mellomrom??

Anonymous poster hash: dac95...232

Skrevet

Kanskje det er del av en plan for å overraske deg i kveld?

Anonymous poster hash: e79ad...16e

Skrevet

Jeg har bursdag idag. Jeg, barnet og samboeren er hjemme hos familien min i påsken. Idag når jeg sto opp, så står jenta mi å skriker, min far og samboer drar ( uten en kos, ett kyss eller Gratulerer med dagen ) på besøk til min onkel. De gir meg beskjed om at støvsugeren står nede om jeg vil vaske og rydde litt.

Nesten ingen gratulasjoner, min mor er på jobb og min lillebror drar også. Jeg bakte en kake igår for å feire meg selv litt, de går bare å maser om å spise den.. Tenker ikke på hvorfor jeg har bakt..

Når samboer hadde bursdag, fikk han en have til over 3000 av meg, fordi han har ønska det lenge.. Jeg har ikke sett snurten av noe gave. Lov å bli litt lei seg?

Anonymous poster hash: 5896f...c77

Det høres ut som en klassisk "supriseparty-bursdag". At de later som om de glemte deg/ikke bryr seg og så blir du feiret stort etterpå. Hvis ikke det er tilfelle er de jo i så fall bare kjipe.

Anonymous poster hash: 8d7ee...322

Skrevet

Få høre da, hvordan endte dagen?

Anonymous poster hash: d6e8d...577

Skrevet

Gratulerer med dagen! Håper dagen har blitt bedre, og at de har feiret deg.

Jeg skjønner godt at du ble skuffet.

Skrevet

Hvordan ble bursdagen HI?

Anonymous poster hash: c0c74...2fb

Skrevet

Gratulerer med dagen

Anonymous poster hash: 320a2...917

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...