Anonym bruker Skrevet 3. april 2015 #1 Skrevet 3. april 2015 Jeg er veldig usikker på om jeg skal gå sosionom eller bv.pedagogikk studiet. Har dere noen tanker om hva som er lurest med tanke på jobbmuligheter ? Jeg ønsker å jobbe med ungdom som sliter psykisk. Utelukker man helt å jobbe med voksne hvis man velger bv.ped? Hva kan sosionomer som ikke bv.pedagoger kan? Hadde satt veldig pris på svar Anonymous poster hash: 8ced8...bac
Anonym bruker Skrevet 3. april 2015 #2 Skrevet 3. april 2015 Tenker du å jobbe på psyk? Da ville jeg tatt sykepleier eller vernepleier. Som bvp kan du jobbe med voksne. Anonymous poster hash: bce05...316
Anonym bruker Skrevet 3. april 2015 #3 Skrevet 3. april 2015 Jeg er barnevernsped. Har jobbet både med barn og med voksne. Nå jobber eg som ruskonsulent for unge voksne mellom 18 og 25 år. Anonymous poster hash: f3829...fc7
Anonym bruker Skrevet 3. april 2015 #4 Skrevet 3. april 2015 Jeg er barnevernsped. Har jobbet både med barn og med voksne. Nå jobber eg som ruskonsulent for unge voksne mellom 18 og 25 år. Anonymous poster hash: f3829...fc7 Vil du anbefale yrket ? har sosionomer flere muligheter / hvem har mest psykologi ? Anonymous poster hash: 8ced8...bac
Anonym bruker Skrevet 3. april 2015 #5 Skrevet 3. april 2015 Tenker du å jobbe på psyk? Da ville jeg tatt sykepleier eller vernepleier. Som bvp kan du jobbe med voksne. Anonymous poster hash: bce05...316 Er ikke helt sikker...har lest litt på vernepleie også ..virker spennende , men er litt redd for å bare få jobb i boliger Anonymous poster hash: 8ced8...bac
Anonym bruker Skrevet 3. april 2015 #6 Skrevet 3. april 2015 Tenker du å jobbe på psyk? Da ville jeg tatt sykepleier eller vernepleier. Som bvp kan du jobbe med voksne. Anonymous poster hash: bce05...316 Er ikke helt sikker...har lest litt på vernepleie også ..virker spennende , men er litt redd for å bare få jobb i boliger Anonymous poster hash: 8ced8...bac Som vpl har du medisinkompetanse, det gjør den utdanningen bredere enn sos og vpl. Jeg er vpl og jobber med ungdommer med psykososiale vansker. Har og videreutdanning i psykososialt arbeid med barn og unge. Har og jobba på ungdomspsyk. Der var det mest sykepleiere og noen vernepleiere. Ingen bvp og sos Anonymous poster hash: bce05...316
Anonym bruker Skrevet 3. april 2015 #7 Skrevet 3. april 2015 Tenker du å jobbe på psyk? Da ville jeg tatt sykepleier eller vernepleier. Som bvp kan du jobbe med voksne. Anonymous poster hash: bce05...316 Er ikke helt sikker...har lest litt på vernepleie også ..virker spennende , men er litt redd for å bare få jobb i boliger Anonymous poster hash: 8ced8...bac Som vpl har du medisinkompetanse, det gjør den utdanningen bredere enn sos og vpl. Jeg er vpl og jobber med ungdommer med psykososiale vansker. Har og videreutdanning i psykososialt arbeid med barn og unge. Har og jobba på ungdomspsyk. Der var det mest sykepleiere og noen vernepleiere. Ingen bvp og sos Anonymous poster hash: bce05...316 Det høres veldig spennende ut. Hvordan er det å jobbe i psykiatrien ? Anonymous poster hash: 8ced8...bac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå