Anonym bruker Skrevet 3. april 2015 #1 Skrevet 3. april 2015 For ca 9 år siden var jeg utro med en mann, og innrømte dette for min mann. Vi har to barn i sammen.. Etter en turbulent tid, så bestemte vi oss for å fortsette. Men periodevis etterpå, har dette blitt dratt frem igjen, og han har vært mistenksom og paranoid. Han har avlyttet meg, gått igjennom Tlf og div, og har dratt frem de mest merkelige ting som han har trodd vært noe annet osv. Hele tiden har han sagt at han aldri kunne gjort noe sånt, og at det er han for ærlig til. Jeg har levd med hans reaksjoner da jeg har følt meg så ussel, og at jeg vet det er min feil. Selv om jeg har vært sliten av det og følt meg som om jeg er i fengsel. Men også tvilt på forholdet, da han ikke klarer å leve med det. Men han har hele tiden bedyret at han skal legge det bak seg, og at han vil fortsette forholdet. I går kom det frem at han selv var utro for ca 8 år siden! Så når han har fortalt meg at jeg er så fæl og ikke til å stole på.. Og at jeg har sviktet han på det groveste, så har han visst at han har gjort det samme.. Vet ikke hvordan jeg skal forholde meg? Utroskapen er en ting, da jeg har gjort det samme. Men det at han har sagt så mye fælt til meg, selv om han ikke er bedre... For ei smørje.... Anonymous poster hash: 73e63...1f3
Anonym bruker Skrevet 3. april 2015 #2 Skrevet 3. april 2015 Dere må jo være det perfekte paret, tommelen opp for dere. Like gode begge to. Anonymous poster hash: 6260c...c12
Hengebuksvinet Skrevet 3. april 2015 #3 Skrevet 3. april 2015 Uff da All respekt til deg som var ærlig og innrømte din feil, selv om det ikke nødvendigvis gjør det lettere å leve med. Men uansett, når mannen din bestemt seg for å satse videre på dere, bør han jobbe for å legge dette bak seg. Det er ikke greit å bruke det mot deg i alle diskusjoner og/eller når det er tunge tider i forholdet. Jeg vet ikke om jeg kunne ha tilgitt min mann tilsvarende. Han har visst i 8 år at han har gjort samme feil som deg, og likevel brukt enhver anledning til å trykke deg ned på grunn av ditt feilgrep. Han må jo virkelig mangle noen sosiale antenner, og jeg hadde også lurt på om han var blottet for all empati. Lykke til med valget ditt. Dette er ikke enkelt. Ikke hør på nesegrevene her inne; alle gjør feil, og du innrømmet i alle fall din. God klem herfra.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2015 #5 Skrevet 3. april 2015 Vil tro dette forholdet er dødt. Gå fra hverandre Anonymous poster hash: 83ada...54c
Anonym bruker Skrevet 3. april 2015 #6 Skrevet 3. april 2015 Makan til drittsekk. Du var en dritt som var utro, men du fortalte det og lot han avgjøre om han ville fortsette. Helt riktig gjort. At han fortsatt å mase om det etter at han valgte å fortsette forholdet er ikke greit. Kan hende han sliter litt med tilliten innimellom, men et sted må man sette strek om man vil fortsette. Når det så kommer frem at han også var utro et år etterpå og holdt dette skjult så er han ikke verdt noe i mine øyne. Kom deg avgårde Hi. Denne mannen er manipulerende og viser manglende sjelsevner. dere har ingenting å bygge et forhold på når tilliten er så totalt fraværende. Lykke til og finn deg en bedre mann Anonymous poster hash: 9070a...def
Anonym bruker Skrevet 4. april 2015 #7 Skrevet 4. april 2015 Høres ut som mannen din var utro kun fordi han slet (sliter) med at du var det/hadde vært det? Antagelig derfor han fortsatt har sjekket meldinger mm.? Hva med litt profesjonell hjelp i stedet for å klage her - om du fortsatt vil være sammen med han? Anonymous poster hash: 90a76...08d
Sint naken biltyv Skrevet 4. april 2015 #8 Skrevet 4. april 2015 At han var utro kunne jeg tilgitt men jeg kunne kkke tilgitt hvordan han har oppført seg. På tide å ikke kaste bort mer av livet på den dritten av en mann og det forholdet der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå