Gå til innhold

Bikini linja barbering :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jg sliter med MYE hårvekst og har hår nedentil som vokser overalt :/ og da mener jg langt utafor bikinilinja og bortover/nedover lårene.. Går aldri i bikini truse grunnet dette for når jg barber meg så blir det mye røde nupper/sår og det er pinlig og stygt!! Pluss at jg har svarte,stive hår 😞 har noen tips til hvordan jg kan få vekk nuppene etter barbering og om det er mulig og "minske" hårveksten :/??

Hilsen flau mamma som sliter :/

Anonymous poster hash: 5959e...109

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan vokse ( profesjonelt) eller få behandling mot uønsket hårvekst hos en hudpleie ( koster litt men da tror jeg du blir kvitt det for alltid)

Google det så får du info om hvor du kan henvende deg.

Skrevet

Jeg hatt fått IPL-behandling. Har tatt mange behandlinger. Husker ikke antall. Ble aldri helt borte hos meg selv om de reklamerer for at du trenger mindre. Men jeg har hvert fall rått mye mindre hårvekst! Og det er jeg veldig glad for. Før gikk jeg alltid med bokserbikini, men nå går det helt fint å bruk en trusebikini. Barberer meg fortsatt, men er som sagt heldigvis ikke så mye hår lenger og derfor heller ikke så mye nupper etterpå. Bruker termalvann til å spraye på etter barbering.

Anonymous poster hash: 0fd3a...608

Anonymous poster hash: 0fd3a...608

Skrevet

Har samme problemet. Tok laser for rundt 6 år siden, og problemet ble bedre. Men ikke 100% bra. Brukte sikkert rundt

10 000 på hele behandlingen. Bortkastet penger for min del.. For etter to barnefødsler er håret tilbake verre en noen gang. For min del hjelper det mest og barbere ofte, samtidlig som jeg peeler område ca annenhver dag. Blir ikke helt nuppefri, men helt greit. Bikinitruse er uaktuelt. Har også vokset område utallige ganger, men resultatet er alltid masse nupper, betente hårsekker og inngrodde hår. Så det har jeg sluttet med.

Skrevet

Jeg kan ikke barbere, blir inngrodde hår, nupper, betente kviser, rød øm irritert og kløende hud. Har atopisk og veldig sensitiv hud.

Mildeste hårfjerningskrem eller voksing fungerer bedre, men må ha pauser fra det også.

Bruker da gaffelklipperen på ladyshaveren og trimmer det kort (men ikke glattbarbert) og bruker boksertruse.

Anonymous poster hash: bc2f9...0c2

Skrevet

Jeg har det som deg 😝

Anonymous poster hash: 20990...a02

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...