Anonym bruker Skrevet 3. april 2015 #1 Skrevet 3. april 2015 Er 5 dager over termindato og fikk rier i går kl 22.20 og som varte til kl 02.30... Riene var med 3 til 6 min mellomrom og varte mellom 45-60 sekunder.De bygget seg fint opp og hadde skikkelig tak i både rygg og mage. .. Så stoppet det faen med bare opp... har overtidskontroll på sykehuset på tirsdag,men lurer på om det er vits i å prøve å ringe de for å spørre om råd,evt stripping? Hva tror dere,råd? Anonymous poster hash: 6083e...05f
Anonym bruker Skrevet 3. april 2015 #2 Skrevet 3. april 2015 Øøh hat du ikke snakket med jordmor??? Anonymous poster hash: ce1ca...720
Anonym bruker Skrevet 3. april 2015 #3 Skrevet 3. april 2015 Sånn holdt jeg på i nesten en uke, jordmor kalte det maserier. Trøsten var at de påvirket livmormunnen da. Når jeg kom til siste kontroll var jeg helt moden og avflatet, hadde 2-3 cm åpning. De tok da vannet og vips fikk jeg rier. Babyen ble født 8,5 time senere. Anonymous poster hash: eae30...530
Anonym bruker Skrevet 3. april 2015 #4 Skrevet 3. april 2015 Nei er 3 gangs og har da ikke ringt jordmor. Kjenner kroppen min og vet hvor vondt "det blir" Og ville ikke dra inn for tidlig da jeg ikke liker meg på sykehus. Men lurer på om jeg skal prøve å ringe de for å få komme på stripping eller noe... Anonymous poster hash: 6083e...05f
Lykken_er_tre Skrevet 3. april 2015 #5 Skrevet 3. april 2015 Ta en telefon...det er jo ikke noe gøy å forberede seg mentalt på en fødsel for så at det stopper opp. I og med at du er 5 dager over termin vil de sikkert ta en sjekk på deg eventuelt hjelpe deg i gang igjen. Lykke til!
Guttaboys Skrevet 3. april 2015 #6 Skrevet 3. april 2015 Det skjedde meg også. Det var to dager før termin da. Hadde rier i ca. 5 timer. Så stoppet de opp i 7 timer, før de startet opp igjen. Da varte de frem til fødsel, 21 timer senere.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2015 #7 Skrevet 3. april 2015 Hadde en del av det der med min andre. Det fine var at de gjorde jobben. Da fødselen virklig startet ble den veldig lett. Anonymous poster hash: 8f10d...26d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå