Anonym bruker Skrevet 3. april 2015 #1 Skrevet 3. april 2015 Jeg har en stund nå hatt litt rar fordøyelse, med litt småkvalme og vekslende avføring. Ingenting blod eller noe, men grusomt illeluktende promper. Har egentlig slått meg til ro med at d er irritabel tarm, da jeg har vært utsatt for mye stress d siste året. Jeg merker også bedring dersom jeg unngår diverse matvarer og spesielt sukker. Jeg har ikke tatt alle nødvendige tester hos legen for å utelukke evt kreft eller noe annet alvorlig. Men så til spm mitt: dersom d hadde vært kreft et eller annet sted i fordøyelsessystemet, hadde jeg merket såpass god bedring da ved å kutte ut div matvarer? Anonymous poster hash: 5cf43...8a3
Anonym bruker Skrevet 3. april 2015 #2 Skrevet 3. april 2015 Trolig ikke. Høres ut som irrititabel tarm med intoleranse for diverse matvarer. Assosiasjon med stress er også typisk. Anonymous poster hash: 00095...df9 Anonymous poster hash: 00095...df9
Anonym bruker Skrevet 3. april 2015 #3 Skrevet 3. april 2015 Ja du tror d? Høres jo mest sannsynlig ut.. Anonymous poster hash: 5cf43...8a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå