Gå til innhold

strikking...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger et nytt strikketøy, men klarer ikke å bestemme meg. Står mellom jakke til meg selv, jentungen eller guttungen, eller ullsokker. Hva syns dere....?

Anonymous poster hash: ded32...37e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det du har mest lyst på vel???

Anonymous poster hash: dea84...57a

Skrevet

En kofte til deg selv. Jeg holder på en nancygenseren til meg selv, etter det blir det jakke og bukse til småjentene :)

Skrevet

Det du har mest lyst på vel???

Anonymous poster hash: dea84...57a

Er jo det som er problemet da, jeg veit ikke hva jeg vil lage, men har klart å komme ned på disse alternativene ;)

Skrevet

Da strikker du ullsokker mens du planlegger neste prosjekt :)

Skrevet

En kofte til deg selv. Jeg holder på en nancygenseren til meg selv, etter det blir det jakke og bukse til småjentene :)

Har kjøpt mønsteret til loppa men klarte å gjøre noe feil så den har vært lagd til side en god stund. Hadde ikke kommet så langt så det går fort å rekke opp og strikke det på nytt.

Heller nok mot å strikke den så overlater jeg til svigermor og strikke til unga - guttungen har ikke ullgenser som passer (siden han og broren er såpass varme har ikke noen strikket til dem siden de begynte på skolen omtrent, men yngste ønsket seg faktisk en kofte nå og da må han jo få det ;) ) og jentungen har bare en tynn ulljakke som passer neste skoleår. Så hun bør få en kofte i en størrelse større enn det hun har. Siden svigermor elsker å strikke og er pensjonist vil hun gjerne ha strikkeoppdrag :) Så da strikker hun de tingene jeg ikke har lyst til eller veit jeg ikke rekker å få ferdig siden hun strikker mye raskere enn meg. Jeg bare holder henne med garn og mønster når det er noe spesielt de trenger.Alle skulle hatt en sånn svigermor :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...