Gå til innhold

Hvor langt går deres 4 årig på ski?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går gikk 4 åringen (ble det i februar) 6 km tilsammen. Hadde kun 1 pause hver vei. Jeg ble veldig stolt og glad😃 hun har ikke gått så mye på ski synes jeg så ble overrasket over at det gikk så bra.

Anonymous poster hash: d0afb...d07

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror hun gikk 7-8 km. Bare flatmark omtrent da og har litt talent for ski tror jeg. Fant teknikken veldig raskt.

Anonymous poster hash: 9804d...192

Skrevet

Hehe, min 3,5 åring går kanskje 1 km maks... Men har kun prøvd ski 2-3 ganger før.

Anonymous poster hash: 6f41e...ca9

Gjest Julia1984
Skrevet

Har gått 7-8 km. Men vi har pauser og skilek underveis. Veldig opptatt av at det skal være en positiv opplevelse

Skrevet

Ja det ble en veldig positiv opplevelse for 4 åringen vår i går😊 når vi kom fram var det bursdagsselskap oppi hytta og deretter snøballkrig og bygging av snøborg ute.

HI

Anonymous poster hash: d0afb...d07

Skrevet

Min gikk 4-5 km i går. Femte gangen han har ski på beina. Syns han var kjempeflink. Men det gikk så sakte at jeg nesten begynte å fryse😄

Anonymous poster hash: 86924...b4d

Skrevet

Har prøvd mange ganger, men det blir aldri mer enn 10 meter før det blir sutring og grining og han gir opp.

Anonymous poster hash: 4d320...032
Skrevet

Oi, så langt barna deres går! Gikk selv 6,5km idag og var dausliten :P guttungen på 3 går kaaaaanskje 100 meter :P

Anonymous poster hash: fa046...af3

Skrevet

Tja... 10 meter kanskje. Vi er ikke skimennesker!

Anonymous poster hash: 28425...82e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...