Anonym bruker Skrevet 2. april 2015 #1 Skrevet 2. april 2015 Ikke får jeg publisert svar, ikke får jeg til å følge innlegg, ikke får jeg opprettet nye innlegg, ikke får jeg til å åpne meldinger i innboksen!Alt er gått helt i vranglås! Kun min profil som oppfører seg rart, eller er det slik generelt på forumet? Kjenner det er en stor tålmodighetsprøve å logge seg på her nå!!! Anonymous poster hash: aaf0c...37d
petitt Skrevet 2. april 2015 #2 Skrevet 2. april 2015 Det er sånn her også, får ikke til å publisere vanlig.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2015 #3 Skrevet 2. april 2015 Det fungerer helt fint for meg Anonymous poster hash: ff6d7...5ba
Anonym bruker Skrevet 2. april 2015 #4 Skrevet 2. april 2015 Har også store problemer med å svare på innlegg og sitere. Ofte gir jeg opp og lar heller være å kommentere etter fem forsøk. Anonymous poster hash: 620ac...e63 Anonymous poster hash: 620ac...e63
Anonym bruker Skrevet 2. april 2015 #5 Skrevet 2. april 2015 Fungerer hos meg.... ellers bruker jeg å få alle slike problemer her. Legg tråden på Ris og Ros også, tror de ser den raskere da. Anonymous poster hash: edd3e...f24
Anonym bruker Skrevet 2. april 2015 #6 Skrevet 2. april 2015 Fungerer hos meg.... ellers bruker jeg å få alle slike problemer her. Legg tråden på Ris og Ros også, tror de ser den raskere da. Anonymous poster hash: edd3e...f24 Det ble laget en tråd om dette på ris&ros 21 mars, altså nesten 2 uker siden. De sier de jobber med det, men det skjer ingenting, og det er helt elendig. Anonymous poster hash: aa760...fd2
Anonym bruker Skrevet 2. april 2015 #7 Skrevet 2. april 2015 Fungerer hos meg.... ellers bruker jeg å få alle slike problemer her. Legg tråden på Ris og Ros også, tror de ser den raskere da. Anonymous poster hash: edd3e...f24 Det ble laget en tråd om dette på ris&ros 21 mars, altså nesten 2 uker siden. De sier de jobber med det, men det skjer ingenting, og det er helt elendig. Anonymous poster hash: aa760...fd2 Men dere burde allr purre i tråden på ris&ros Anonymous poster hash: aa760...fd2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå