Anonym bruker Skrevet 2. april 2015 #1 Skrevet 2. april 2015 Mannen min har måtte begynne å pendle i jobb. Det er hektisk for begge to. Vi har et veldig nært forhold. Vi forteller hverandre alt. Han deler kontor med et par damer. Dette gjør meg ingenting i utgangspunktet. Ved en tilfeldighet så jeg at mannen sine mld registrerer seg på iPad'en til sønnen min. Der ser jeg flere mld (som for øvrig er helt uskyldig alene) hvor de avtaler å møtes. Det jeg synes er så rart er at han forteller meg alt annet i hverdagen, også som angår andre kvinner. Kjenner bare på at det var litt vondt å se. At han ikke kunne dele dette også med meg,og lurer selvsagt på hvorfor. Anonymous poster hash: 0af1d...1ae
Fandens Oldemor Skrevet 2. april 2015 #2 Skrevet 2. april 2015 Mannen min har måtte begynne å pendle i jobb. Det er hektisk for begge to. Vi har et veldig nært forhold. Vi forteller hverandre alt. Han deler kontor med et par damer. Dette gjør meg ingenting i utgangspunktet. Ved en tilfeldighet så jeg at mannen sine mld registrerer seg på iPad'en til sønnen min. Der ser jeg flere mld (som for øvrig er helt uskyldig alene) hvor de avtaler å møtes. Det jeg synes er så rart er at han forteller meg alt annet i hverdagen, også som angår andre kvinner. Kjenner bare på at det var litt vondt å se. At han ikke kunne dele dette også med meg,og lurer selvsagt på hvorfor. Anonymous poster hash: 0af1d...1ae Han tror vel kanskje at du ikke liker det?
Anonym bruker Skrevet 2. april 2015 #3 Skrevet 2. april 2015 Er vel sikkert bare det.. Er sikkert bare redd for at denne situasjonen skal føre oss lengre i fra hverandre... Synes bare at det er så rart at han vokter seg slik for tlf sin. Tar den m overalt! Er litt flere ting, men de er ganske små. Hehe, er nok bare jeg som er på tuppa 😉 Anonymous poster hash: 0af1d...1ae
Fandens Oldemor Skrevet 2. april 2015 #4 Skrevet 2. april 2015 Da må du nesten snakke med han om det. Ellers kan du bli gal av å se etter "tegn". Er jo naturlig at du tenker på sånt når avstanden mellom dere har økt, man må kanskje gjøre opp status et par ganger underveis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå