Gå til innhold

Himmel går dette an å ordne da???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært sammen med verdens herligste mann i ett år nå. Siden jeg har bodd delvis utenlands pga jobb har jeg ikke fortalt noe om min personlige økonomi. Vi har bestemt oss for å flytte sammen og så vidt tittet på finn. Sannheten er at jeg kan kjøpe hvilken som helst leilighet , hus osv uten noen lån. Jeg har en jente på 3år men barnefaren døde før hun ble født. Vi har god kontakt med besteforeldre og de har møtt og "godkjent" min nye kjæreste. Så fortalte jeg min kjære om min økonomiske situasjon og han gikk ut døren uten et ord og ja. Hva gjør jeg ??

Anonymous poster hash: 82f43...494

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner ikke.. ble kjæresten din sur, sint, flau?

Anonymous poster hash: 79e0b...0c8

Skrevet

What? Ble han sur fordi du er økonomisk trygg? Det du sier er at du har mye penger?

Du får forklare at du ser på økonomi som noe privat og at du ville si det når tiden er inne.. Merkelig reaksjon..

Skrevet

Han gikk fra deg fordi du har GOD økonomi?? Håper han ikke er en av de som taper manndom når dama har mer penger... Dust!

Hadde du hatt masse gjeld og inkasso på deg, DA kunne han blitt sur og skuffet, men nå....nope....

Hvordan står d til med hans økonomi? Virkelig??

Anonymous poster hash: 89618...538

Gjest Antarctica
Skrevet

Huff. Han kunne jo også velge å bli voksen før han begynner å skulle flytte sammen med en voksen.

Skrevet

Oj, virker som om han er av typen som mener at mannen skal ha mest penger?

Det kan si noe om hans kvinnesyn, og om hans selvtillit.

Du får se hva han sier neste gang dere snakker sammen. Men det å bare gå ut slik han gjorde nå er en lite voksen reaksjon. Hvordan vil han komme til å reagere i ev. fremtidige uenigheter? (dette er jo ikke en uenighet eller krangel en gang)

Anonymous poster hash: 3acf1...873

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...