Gå til innhold

Har du tilfeldigvis sett en utenlandsk kjendis?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruce Willis,kjøpte kaffe på starbucks på Heathrow.

Geri Halliwell,også på heathrow med en gjeng livvakter. Husker jeg synes hun var kjempelita :)

Anonymous poster hash: 63372...f49

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stellan Skaarsgaard :-)

Anonymous poster hash: d8bbb...7bc

Skrevet

Gikk forbi John Mayer på gata i Miami.

Skrevet

Ja, men aner ikke hvem. Jeg var vel rund 12 år og min eldre søster ramlet nesten av sykkelen. Hun viste hvem det var og ble helt i hundre. Jeg viste ikke hvem det var så jeg brydde meg ikke stort. Jeg viste hvem de to norske kjendisene de gikk sammen med var, og de var jo bare vanlige hyttenaboer for meg. Jeg har nok møtt flere utelnaske kjendiser enn jeg vet om vil jeg tro, for disse har ofte utenlaske kjendiser på besøk. Og de går forbi hytta vår når de er på tur, holser over gjerde og alt.

Halve verdens sykkel elite gikk forbi på hytta ifjor, ungene hang som ett slips på gjedet mens jeg ikke skjønte hvem det var. Sånn er det med en mor som ikke leser se og hør

Anonymous poster hash: 5ba5d...779

Skrevet

Jepp. Jeg nektet Michael Schumacher å snike i køen i Trysil. Flere år siden. Jeg så det var et fjes jeg hadde sett før, men det kvalifiserte i mitt hode ikke til å få snike i køen. Han, og særlig kona, ble pisse sure. Jeg kom på det kvelden etter, hvem det var, og for å være ærlig, så er jeg godt fornøyd med å ha hindret han.

Anonymous poster hash: cfdce...d41

Skrevet

Har festet med Rammstein og Scooter

Skrevet

Og Alice in chains gutta. Måtte leke hobby psykolog for vokalisten.

Skrevet

Stellan og Alexander skarsgård og jackson Rathbone  :hjerter:

Skrevet

Neil Gaiman, Marlene Dumas, Björk, Siouxie (fra Siouxie and The Banshees), Keanu Reeves (tror jeg i hvertfall!). Det er nok mange flere, men akkurat nå husker jeg kun disse.

Anonymous poster hash: 44cad...5ac

Skrevet

Ja, men aner ikke hvem. Jeg var vel rund 12 år og min eldre søster ramlet nesten av sykkelen. Hun viste hvem det var og ble helt i hundre. Jeg viste ikke hvem det var så jeg brydde meg ikke stort. Jeg viste hvem de to norske kjendisene de gikk sammen med var, og de var jo bare vanlige hyttenaboer for meg. Jeg har nok møtt flere utelnaske kjendiser enn jeg vet om vil jeg tro, for disse har ofte utenlaske kjendiser på besøk. Og de går forbi hytta vår når de er på tur, holser over gjerde og alt.

Halve verdens sykkel elite gikk forbi på hytta ifjor, ungene hang som ett slips på gjedet mens jeg ikke skjønte hvem det var. Sånn er det med en mor som ikke leser se og hør Anonymous poster hash: 5ba5d...779

Nå er det vel ikke akkurat i Se og Hør man leser mest om landets syklister. Men du leser kanskje ikke aviser heller?

Anonymous poster hash: 589fc...de5

Skrevet

Al Pacino og Jessica Lange. Delte heis med dem, bodde på samme hotell i Los Angeles. Noen andre drev med en innspilling til en tv serie utenfor og han spurte meg om jeg visste hva som skjedde der 😉

Anonymous poster hash: 894b9...053

Skrevet

Bill Clinton, Andrew Shues fra Melros place han spillet Billy. Linda Hamilton veldig hyggelig dame, Donald Sutherland

Skuespiller også utrolig hyggelig. Charlie Sheen, mindre hyggelig, ikke at han gjorde meg noe men en liten 5 åring sto som eneste person utenfor bussen hans i timesvis og prøvde å få en autograf uten hell.

Kommer ikke på flere i farta....

Anonymous poster hash: dae6c...e70

Skrevet

Obama og kona

Anonymous poster hash: fd9c5...d63

Skrevet

Så den opprinnelige Greengras fra "Med hjertet på rette staden" på Mallorca :P

Skrevet

Bam Margera på en konsert for 7-8 år siden.

Anonymous poster hash: fd7b7...4aa
Skrevet

Traff på Jim Parsons (Sheldon Cooper i Big Bang Theory) i New York. Han var dønn lik som Sheldon! ;D

Anonymous poster hash: fdeb2...49a

Anonymous poster hash: fdeb2...49a
Skrevet

Sittet på samme kafé som David Beckham, Før han ble veldig kjent!

Anonymous poster hash: 1e105...b94

Skrevet

Patrick Swazye, i en heis på the Mall of America da jeg var 15 :)

14 år siden nå..

Anonymous poster hash: c4042...ce6

Skrevet

Prins Fredrik og Prinsesse Mary. Hun var helt vanvittig pen! (Syns ikke hun var spesielt iøynefallende før jeg så henne live.)

Anonymous poster hash: c568c...95f

Skrevet

Ikke noen i det hele tatt!!

Anonymous poster hash: 86b72...f03

Skrevet

Har støtt på kongen av Thailand på en messe og snakket med utenriksministeren i Jordan og Shimon Peres. De to første husker jeg ikke hva heter en gang.

Anonymous poster hash: ecbb2...6e7

Skrevet

Cristiano Ronaldo, en helt utrolig hyggelig fyr. Jordnær og raus- et flott menneske med nydelig personlighet.(truffet han flere ganger)

En ekte stjerne!

Anonymous poster hash: 6e2cb...454

Skrevet

Satt noen bord bortenfor Nicole Kidman og mannen hennes (husker aldri hva han heter) i Nice!

Skrevet

Såg Rihanna på en flyplass i Egypt i 2007:-)

Anonymous poster hash: ce0cb...5ee

Skrevet

Aron Spelling. Han gikk tur i Beverly Hills.

Anonymous poster hash: a2a76...c87

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...