Anonym bruker Skrevet 2. april 2015 #1 Skrevet 2. april 2015 De billigtestene som kjøpes på nette, Er de like gode som clearblue? Anonymous poster hash: e1a33...604
Anonym bruker Skrevet 2. april 2015 #2 Skrevet 2. april 2015 Ja, det vil jeg si. Jeg har iallefall ikke ville bruke masse penger på test, når en kan få det billig. De har vist negativ når jeg ikke var gravid, og positiv når jeg var gravid. Altså fungerer de slik som de skal. Anonymous poster hash: dc9ea...280
Anonym bruker Skrevet 2. april 2015 #3 Skrevet 2. april 2015 Ja, de fungerer like bra, jeg bestiller fra ebay, men fikk en dårlig type nå sist for jeg tester veldig sterk positiv med den andre typen jeg bestilte fra ebay og den her er super svak... Så... Anonymous poster hash: ff6c8...896
Anonym bruker Skrevet 2. april 2015 #4 Skrevet 2. april 2015 Billig tester fra billigetester.no er i hvertfall helt geniale. Har aldri fått feil svar. Verken ene eller andre veien. Og jeg har vært prøver i maaangem år, og vært gravid flere ganger. Geniale mtp pris. Anonymous poster hash: 687d0...e4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå