Anonym bruker Skrevet 2. april 2015 #1 Skrevet 2. april 2015 Hjelpes! Jeg er ikke engang 30år, og jeg finner nesten daglig ett eller to grå eller hvite hårstrå.. Jeg er ganske mørkbrun i håret, så dette synes jo veldig. Hva i alle dager gjør jeg? Nå napper jeg de bare ut, men om det kommer mer og mer, så går jo ikke det.. Men hjelper det å farge håret? Vil de hårstråene få farge? Har aldri farget håret, så det kan jeg ikke noe om! Kan de komme av noe annet enn alder? (Har liksom tenkt at grå hår kom når man var 50+, ikke 20+) Har født 2 barn om det har noe å si.. Anonymous poster hash: e0741...c8b
Anonym bruker Skrevet 2. april 2015 #2 Skrevet 2. april 2015 Jeg fant mine første gråe hår når jeg var 22 år. Nå har jeg nettopp blitt 30 år, har blitt en del flere med åra. Jeg farger bare etterveksten hjemme, det tar de grå hårene. Men vurderer og lysne håret og/eller stripe det med litt lyse farger så kanskje det skjules litt mer. Synes jo så godt i mørkt hår som jeg også har.. :/ Anonymous poster hash: e1b44...38e
Anonym bruker Skrevet 2. april 2015 #3 Skrevet 2. april 2015 Jeg fikk mitt første grå som 19-åring. Hos meg blir det finest å stripe - såsant du finner en frisør som er dyktig på striping. Helfarger du så må du farge etterveksten ganske så ofte. Ettervekst måtte jeg nå ha farget hver 3. uke (håret mitt vokser fort!), mens med striper så kan det fint gå 2-3 måneder uten at det gjør noe. Både ubalanser i sink- og kobbernivåer kan gjøre håret grått, men ikke begynn å ta tilskudd uten å vite at du har ubalanser i dette. Det er helt normalt å begynne å få grått hår i din alder. Anonymous poster hash: 00a2b...7f1
Mandala Skrevet 2. april 2015 #4 Skrevet 2. april 2015 Jeg fikk mine første grå hår da jeg var 20 år ca. Da var det bare noen få som kunne nappes ut. Nå er jeg like over 30 og har såpass mye grått hår at det er helt bortkastet å prøve å nappe det ut. Men det stresser meg ikke så mye. Jeg farger håret med ujevne mellomrom. Det grå rekker absolutt å komme til syne mellom hver gang, i større eller mindre grad. Men ja, farge dekker grå hår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå