Anonym bruker Skrevet 2. april 2015 #1 Skrevet 2. april 2015 Setter jeg koppen så langt opp at jeg ikke kjenner den, lekker det.. setter jeg den langt nok ned, kommer den ut! Uansett hvordan jeg setter den er det nok å stramme magemusklene så glir den ned:/ livmortappen min er langt ned når jeg har mens, så får ikke plassert den noe høyere enn hva jeg gjør, men ikke pokkern om den sitter! Når jeg kjenner etter er den som en oval inni der, er det normalt? Har prøvd å klemme på den slik at den skal bli som en sirkel, men det funker ikke.. Har prøvd forskjellige brettemetoder og, men jeg får den ikke inn da.. Synes både bind og ob er heslig, så er desperat etter å få koppen til å funke!😕 Anonymous poster hash: e5722...561
Anonym bruker Skrevet 2. april 2015 #2 Skrevet 2. april 2015 Snurrer du den litt rundt slik at det blir vakum? Jeg syns det hjelper å skylle den i iskaldt vann rett før jeg setter den inn. Da spretter den fortere ut når jeg setter den inn og jeg kan lett vri den rundt til det er vakum. Jeg hr også klippet vekk hele tuppen for den syns jeg vr ekkel og i veien. Anonymous poster hash: 08663...161
Anonym bruker Skrevet 2. april 2015 #3 Skrevet 2. april 2015 Jeg gjør som hun over. Skyller i kaldt vann og bretter, vrir den rundt og ferdig med det. Så lenge du sier den er oval tror jeg ikke du har fått foldet den ut skikkelig, og da er det ikke vakuum. Vri rundt til du kjenner den sitter. Jeg har også klippet hele stilken av Anonymous poster hash: fc173...520
Anonym bruker Skrevet 2. april 2015 #4 Skrevet 2. april 2015 Jeg kan iallfall ikke svare; jeg spurte her hvordan man gjør det med tissinf. For den må vel taes ut da. Neida fikk jeg til svar, for kvinner har flere hull! Et til sex og andre til tissing og mens kopp. Javel? Jeg har 2 hull og det er inkl anus. Anonymous poster hash: f9b5b...b50
Anonym bruker Skrevet 2. april 2015 #5 Skrevet 2. april 2015 Jeg kan iallfall ikke svare; jeg spurte her hvordan man gjør det med tissinf. For den må vel taes ut da. Neida fikk jeg til svar, for kvinner har flere hull! Et til sex og andre til tissing og mens kopp. Javel? Jeg har 2 hull og det er inkl anus. Anonymous poster hash: f9b5b...b50 Hæ? Anonymous poster hash: f98c4...ad4
Ileus Skrevet 2. april 2015 #6 Skrevet 2. april 2015 Jeg kan iallfall ikke svare; jeg spurte her hvordan man gjør det med tissinf. For den må vel taes ut da. Neida fikk jeg til svar, for kvinner har flere hull! Et til sex og andre til tissing og mens kopp. Javel? Jeg har 2 hull og det er inkl anus. Anonymous poster hash: f9b5b...b50 Hvis du ikke tuller bør du studere underlivet ditt med et speil, event google noen bilder av urinrør hos kvinner.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2015 #7 Skrevet 2. april 2015 Jeg kan iallfall ikke svare; jeg spurte her hvordan man gjør det med tissinf. For den må vel taes ut da. Neida fikk jeg til svar, for kvinner har flere hull! Et til sex og andre til tissing og mens kopp. Javel? Jeg har 2 hull og det er inkl anus. Anonymous poster hash: f9b5b...b50 Med mindre urinrøret ditt har vandret inn i skjeden (som det kan gjøre etter fødsler), så har du ett hull mellom klitoris og skjeden, skjede og anus. = 3 hull. Sjekk med speil. Anonymous poster hash: 80b3a...63e
Gjest thricane Skrevet 2. april 2015 #8 Skrevet 2. april 2015 Kanskje du har feil strl? Jeg setter den inn slik at jeg såvidt kjenner tuppen på usiden. Som de andre skriver, snurr litt på den så du er sikker på at du har fått vakuum.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2015 #9 Skrevet 2. april 2015 Jeg kan iallfall ikke svare; jeg spurte her hvordan man gjør det med tissinf. For den må vel taes ut da. Neida fikk jeg til svar, for kvinner har flere hull! Et til sex og andre til tissing og mens kopp. Javel? Jeg har 2 hull og det er inkl anus. Anonymous poster hash: f9b5b...b50 Med mindre urinrøret ditt har vandret inn i skjeden (som det kan gjøre etter fødsler), så har du ett hull mellom klitoris og skjeden, skjede og anus. = 3 hull. Sjekk med speil. Anonymous poster hash: 80b3a...63e Ja jeg må tydeligvis sjekke. Anonymous poster hash: f9b5b...b50
Anonym bruker Skrevet 2. april 2015 #10 Skrevet 2. april 2015 Jeg prøver å snurre, men får det ikke til.. den bare bretter seg og blir bare tull😣 håper virkelig jeg får det til snart..! Hi Anonymous poster hash: e5722...561
Anonym bruker Skrevet 2. april 2015 #11 Skrevet 2. april 2015 Nå har jeg prøvd og prøvd, men får det ikke til! Koppen går inn, toppen er rund, mens selve koppen er flatklemt. Nå har jeg klemt og vridd til den store gullmedalje, men får den ikke til å sitte!! Den er nær å havne i søpla!! Hi Anonymous poster hash: e5722...561
Anonym bruker Skrevet 2. april 2015 #12 Skrevet 2. april 2015 Jeg er også nybegynner med koppen, og hadde en lignende tråd her inne for en ukes tid siden. Min kopp er også flatklemt, men jeg tror likevel den er satt inn rett. Det er vel kroppenene våre som er slik laget :-) Jeg gikk med koppen i fem dager, og hadde for sikkerhets skyld bind på. Det kom noen få dråper den ene gangen jeg tømte den, foruten det var den tett. Jeg dytter den inn i C-fold, snur og trekker litt ned. Så prøver jeg å dytte innover igjen og trekke forsiktig ned. Når jeg kjenner litt motstand i det jeg trekker den ned, da antar jeg det er pga vakuum. Tuppen er på utsiden, men det er ikke ubehagelig. Jeg kommer nok ikke til å klippe den av nå med en gang, kanskje senere. :-) Anonymous poster hash: 5a436...22f
Anonym bruker Skrevet 2. april 2015 #13 Skrevet 2. april 2015 Jeg bruker en kombinasjon av punch down og c-fold. Fører den litt inn, slipper slik at den åpner seg. Kjenner ofte at den sveiper over livmorhalsen idet den åpner seg. Deretter vrir jeg den rundt. Husk også at retningen du setter den inn i har noe å si. Den skal føres inn på skrå bakover mot endetarmen skal at den følger retningen til vagina. Anonymous poster hash: 3c3a2...c87
Anonym bruker Skrevet 3. april 2015 #14 Skrevet 3. april 2015 Takk for svar. Skal prøve meg på tipsene deres! Jeg blir bare så forbanna når jeg ikke får til ting:p Hi Anonymous poster hash: e5722...561
Anonym bruker Skrevet 3. april 2015 #15 Skrevet 3. april 2015 Nå har jeg dytta, vridd, satt inn, dratt ut og bantes om hverandre. Koppen vil fremdeles ikke sitte! Har prøvd flere forskjellige brettemetoder, men får kun brettet ut c-folden.. hver gang jeg tar den ut kommer det en slurpe-lyd(drar til seg luft) Har denne: http://m.ebay.com/itm/381213178093?nav=SEARCH Finnes det evt noen som er bredere og kortere enn denne?? Hi Anonymous poster hash: e5722...561
Anonym bruker Skrevet 3. april 2015 #16 Skrevet 3. april 2015 http://www.me-luna.eu/epages/63898218.mobile/en_GB/?ViewObjectPath=%2FShops%2F63898218%2FCategories%2FMeLuna_Informationsseiten%2Fsizeguide Her har jeg kjøpt mine😊 Super fornøyd. Sleit litt de første syklusene jeg også. Tok den ofte ut og satte p plass igjen. Men den dagen jeg lot den sitte inne en lang stud, løsnet det og gikk seg til. Den lager seg en naturlig plass selv som den fester seg. Det varierer ettersom om det er de første dagene av mensen eller litt senere. Jeg skyller alltid koppen i kaldt vann sånn at den popper lettere ut. Men jeg må slippe den opp ganske langt ute på en måte, for så å skyve den innover og vri noen runder. Hender jeg "bikker" den fram og tilbake for å være sikker på at den er helt slått ut. Men tror det et viktig at bretten eller punch down siden vender fremover når du setter den inn. Koppen min er også oval når jeg tar den ut. Er vel fordi skjeden ikke er ett åpent rør man fører koppen inn i. Suger den til seg luft når du tar den ut høres det jo ut som om du har fått den tett. Hadde jeg vært deg hadde jeg funnet riktig str på siden jeg linket til og prøvd den. Der er det for omtrent alle typer. Anonymous poster hash: b84c2...f1c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå