Anonym bruker Skrevet 2. april 2015 #1 Skrevet 2. april 2015 Hjelp!! Er gravid med nummer tre, uke 27.. Er også forkjølet og hoster.. Og hver gang jeg hoster så tisser jeg på meg :-( Hjelper ikke at jeg prøver å tømme blæra ofte, det er alltid litt (og noen ganger mye :-o) som kommer. Er helt fortvilet. Prøver å gjøre knipeøvelser, men føler ikke at det har noen effekt. Vet at baby ligger veldig langt nede og presser.. Andre som har opplevd lignende? Hadde ikke dette problemet de første to gangene.. Håper for Guds skyld det går over etter fødsel!!! Anonymous poster hash: 8b949...896
Anonym bruker Skrevet 2. april 2015 #2 Skrevet 2. april 2015 Ingen? Anonymous poster hash: 8b949...896
Anonym bruker Skrevet 2. april 2015 #3 Skrevet 2. april 2015 Kommer det mye tiss eller skvetter du? Anonymous poster hash: 07811...4ba
Anonym bruker Skrevet 2. april 2015 #4 Skrevet 2. april 2015 Samme her, andregangs og 26 uker. Lakk litt forrige gang og men klart verre denne gangen. Har vært skikkelig forkjøla nå, kjempestas! Det går greit så lenge jeg husker på det, men hvis jeg glemmer å knipe når jeg nyser eller hoster skvetter jeg litt ja. Føler heller ikke at det hjelper å knipe, men gjør det kanskje ikke nok. Har begynt å bruke truseinnlegg, og satser på at det gir seg etter fødsel... Anonymous poster hash: 2410f...4f1
BareMas Skrevet 2. april 2015 #5 Skrevet 2. april 2015 Sikker på at det er tiss? Jeg hadde skikkelig tyntflytende utflod under svangerskapet, trodde jeg både tissa på meg og lakk fostervann.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2015 #6 Skrevet 2. april 2015 Hei! Har hatt samme problem! Hatt fryktelig hoste i flere uker, og lekker som ei sil. Dette til tross for at jeg prøver å tømme blæra ofte.. Vært veldig frustrerende! Og jeg er bare i uke 20. Går med nattbind, men det holder ikke. Så har hatt papir der i tillegg, som jeg bytter ofte. Anonymous poster hash: 6e50b...6f0
Anonym bruker Skrevet 2. april 2015 #7 Skrevet 2. april 2015 En liten trøst å høre vi er flere 😂. Har seriøst vurdert å kjøpe tena lady, for det kommer såpass mye at trusa blir gjennombløt og må skiftes på! Har gått med bind de siste dagene, men det tar jo ikke lukta.. Ingen tvil om at det er urin nei.. :-S. Har som sagt ikke opplevd dette de to gangene jeg har vært gravid før, så jeg håper det går seg til etter fødsel og bare denne hosten gir seg! Lykke til til dere andre! HI Anonymous poster hash: 8b949...896
Anonym bruker Skrevet 2. april 2015 #8 Skrevet 2. april 2015 Er gravid med nr 4, og denne gangen er første gang jeg opplever å være lekk. Før har jeg klart å knipe igjen når jeg nyser og hoster, men ikke sjans denne gangen. Har kjøpt små tena på matbutikken. Tar lukta bedre enn bind og trusa blir iallfall ikke våt... Det blir den med vanlig bind. Anonymous poster hash: 2cd81...e93
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå