Anonym bruker Skrevet 2. april 2015 #1 Skrevet 2. april 2015 Fikk tilbud om gratis dagstur med color line til danmark tur retur, kjempegøy for store og små...men. Eneste helgen det passer for oss er to uker før jeg har termin. Det er ikke første barnet mitt og jeg tenker at det mest sannsynligvis går greit, men om noe skulle skje så er jeg langt ute på havet og det er jo ikke greit... Ta sjansen og satse på en hyggelig familietur før babystyret er i gang eller bli hjemme? Anonymous poster hash: da968...4d8
X10ne Skrevet 2. april 2015 #2 Skrevet 2. april 2015 Sjekk først om du har lov til å dra. Bestilte nettopp tur fra Oslo med DFDS til København og de tillater ikke at gravide reiser etter uke 36.
februarprins2013 Skrevet 2. april 2015 #3 Skrevet 2. april 2015 tror ikke du får lov til og reise så sent som 2 uker før fødsel
Violeta Skrevet 2. april 2015 #4 Skrevet 2. april 2015 Jeg leste et svar fra Color Line der en person spurte om dette, og de hadde ingen begrensninger da hvertfall (det var i 2012).
Anonym bruker Skrevet 2. april 2015 #5 Skrevet 2. april 2015 Jeg hadde dratt. Koselig for eldre søsken med tur før babyen kommer Anonymous poster hash: 59780...bf3
Anonym bruker Skrevet 2. april 2015 #6 Skrevet 2. april 2015 Hadde ike dratt selv om jeg ikke var gravid. Dyrt og kjedelig, selv om selve reisen er "gratis" flyr hundrelappene når du er om bord. Har aldri skjønt poenget med å ta de båtene bare for fornøyelsens skyld. Vi reiser ganske ofte med Kielferga eller danskebåten, men det er jo for transportens skyld Selvebåt turen er jo uutholdelig kjedelig. Anonymous poster hash: 7d4a3...33f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå