Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 35 år gammel, men har ett kosedyr fra da jeg var liten.

Pelle!

Han er en hundebamse, og jeg fikk han da jeg var 4 år gammel

Pelle har fulgt meg gjennom livet mitt, gjennom gode og dårlige stunder.

Jeg har flyttet mye i mitt liv, men Pelle har alltid blitt med på flyttelasset!

Andre som har det spesielle kosedyret?b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også min kosebamse fra jeg var liten. Det er også en hund, den heter Vovva. Den er jo ikke i bruk lenger, men sitter til pynt på en hylle på soverommet. Så slitt som den er, er det nok bare jeg som synes den pynter opp, men men, jeg synes det er koselig jeg da. Er 37 år.

Anonymous poster hash: 44485...fe2
Skrevet

Jeg har Petter Kanin. Han fikk jeg av min onkel da jeg ble født, så både jeg og Petter fyller snart 32 år.

Anonymous poster hash: 3fdef...f39

Skrevet

Bamse er nå 39 år :) sitter på ei hylle på soverommet mitt. I tillegg har jeg apekatten frank, som er 37 år (jeg er 39)

Anonymous poster hash: 80ee1...a53

Skrevet

Jeg har en bamse, Odin, som blir 30 år :) Fikk den av ene onkelen min da jeg ble født. Ganske stor bamse som er ca på størrelse med yngstemann på 1 år. Den er svidd, temmelig slapp og flekkete, men aldri i livet om jeg kaster den!

Anonymous poster hash: 01754...dc4

Skrevet

Har en isbjørn jeg fikk da jeg ble født. Den heter Brumle. Mamma måtte lappe han en god del ganger gjennom årene :P Nå ligger den i lekekassen til ungen

Skrevet

Jeg har en teddybjørn om heter Flosse. Den fikk min mor da jeg lå i hennes mage. Den har vært me meg gjennom livet. Hadde blitt lei meg om den ble borte!

Anonymous poster hash: b9635...359

Skrevet

Ja, jeg har en bamse som heter Lillebror. Fikk han da jeg var liten, ønsket meg en bror så derfor fikk han det navnet. Har vært med meg på alle flyttelass siden :-)

Anonymous poster hash: 554dc...eed

Skrevet

jada, er 24 år og sover fortsatt med Bamse i senga. har prøvd uten i perioder, men sover så mye bedre med han i armkroken :D har hatt han siden jeg ble født :)

Anonymous poster hash: c0f28...077
Skrevet

jada, er 24 år og sover fortsatt med Bamse i senga. har prøvd uten i perioder, men sover så mye bedre med han i armkroken :D har hatt han siden jeg ble født :)

Anonymous poster hash: c0f28...077

Takk Gud! Det er flere av oss og mannen blir gal av meg...

Anonymous poster hash: d5296...3e7

Skrevet

Jeg har en pandabamse ved navn Panda, og "hun" er like gammel som meg (nesten 32 år). Tror jeg klarte å venne meg av med å ha bamsen i senga da vi flyttet da jeg var 24 år, til mannens store lettelse ;) Nå er den så slitt at den er henvist til "pynt" på rommet til minste :)

Skrevet

Jeg har en bamse jeg fikk da pappaen min fikk seg pendlerjobb da jeg var 9. Jeg var skikkelig pappadalt, og hele ryggen til bamsen er ruglete oga jeg alltid gråt inn i den da jeg savnet pappaen min. Hodet har jeg sydd på minst tre ganger, helt selv, noe som synes godt. 😊

Nå ligger den i lekekassen til ungene. Men det er litt fristende å sette den på kommoden min til pynt istedet.

Anonymous poster hash: ebd30...f0c

Skrevet

Bamse er nå 39 år :) sitter på ei hylle på soverommet mitt. I tillegg har jeg apekatten frank, som er 37 år (jeg er 39)

Anonymous poster hash: 80ee1...a53

Jeg har også en bamse og en apekatt :) Noen få år eldre enn deg. Bamsen er like gammel som meg, apekatten fikk jeg som 6-åring. Har to minibamser også.

Bamsemann har fått sydd på igjen en arm og halve halsen (synlige sting i annen farge enn bamse), er fylt med sagspon, tror jeg. Kommer til å følge meg hele livet  ;)

Anonymous poster hash: 2e7b9...a00

Skrevet

Er 40 og har hunden Brutus. Han var med meg når jeg nesten døde i bilulykke når jeg var tre. Brutus passet på meg sa jeg.

Nå ligger han på en hylle ved sengen til min datter og vokter over henne.

Synes det er litt fint.

Anonymous poster hash: c7d59...421

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...