Anonym bruker Skrevet 2. april 2015 #1 Skrevet 2. april 2015 Jeg har en jente på 8 år som siden oktober har klaget over at hun har vondt i musklene på lårene og overarmene. Det hele startet da vi var ute å gikk "knask eller knep" på Halloween. Da klaget hun over at hun hadde vondt i ene foten. Siden det har hun hatt mye vondt i føttene (spesielt den ene), og har oftere den siste tiden klaget over vondt på utsiden av overarmene. Hun er en aktiv jente som løper, klatrer og danser ballett. Så det hindrer henne heldigvis ikke i hverdagen. Hva kan dette være? Kan det være voksesmerter? Anonymous poster hash: 42c19...51a
Lille krøll Skrevet 2. april 2015 #2 Skrevet 2. april 2015 Sjekke ryggen? Låsninger i ryggen kan gi muskelsmerter i armer og bein.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2015 #3 Skrevet 2. april 2015 Tusen takk for svar. Hun har barnemigrene, og har slitt mye med hodeverk. Så pga det har hun vert til utredning hos fysioterapeut. Fysioterapauten har både sjekket henne på kontoret, og hun har observert henne på skolen. Hun konkluderte med at hun hadde normal bevegelighet. Hi Anonymous poster hash: 42c19...51a
Anonym bruker Skrevet 2. april 2015 #4 Skrevet 2. april 2015 det er nok ikkje noko alvorligt men lurt å få henne sjekket uannsett...det med trudde var voksesmerter på våras 6 år gamle jente viste seg å være leukemi ......men som oftest så er det ikkje noko alvorligt Anonymous poster hash: c3970...45c
Anonym bruker Skrevet 2. april 2015 #5 Skrevet 2. april 2015 Uff. Håper det går bra med jenta deres. Det må ha vært forferdelig å oppdage. Føler med dere. Jeg føler meg nesten litt hypokonder på vegne av henne. Hun har hatt mye hodeverk de siste årene, og vi har utredet mye med tanke på det. Er ikke morro å se barnet sitt ha det vondt så vi har virkelig prøvd å finne årsaken til hodeverken, slik at vi kanskje kunne gjøre noe med den. Hun har oppfølging av barnelege, har vert sjekket hos fysioterapeut, tatt Mr av hodet og vi har tatt en del allergiprøver. Er ikke så lenge siden vi var hos barnelegen, men da ble det ikke tatt opp denne muskelverken. Er i det siste at hun har satt mer ord på hva som er vondt. Håper at det rett og slett er voksesmerter. Men om det ikke gir seg må jeg nok ta kontakt med lege. Hi Anonymous poster hash: 42c19...51a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå