Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Min sønn på 2 har akkurat hatt en infeksjon på øyet. Vi var til fastlegen og han har tatt dråper for dette. 

I dag våknet jeg med et øye som renner og blir ganske guggete. Jeg mistenker selvfølgelig at jeg har blitt smittet. Må jeg også behandles med dråper eller vil det gå over av seg selv? Vil jo ikke risikere å smitte min sønn IGJEN. Må man i så fall ha resept på disse dråpene? 

Jeg spør fordi jeg er gravid og i veldig dårlig form og nå er det jo påske så mitt alternativ er å reise på legevakten og sitte der i noen timer med bekkenløsning og ribbeinsbrudd når jeg egentlig har strengt hvile....

Mannen og sønnen er bortreist til svigers 1,5 time unna(nettopp for å gi meg hvile) så jeg kan ikke bare ta de samme dråpene som han heller..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble smittet av min datter og våknet med øyekatar på søndag, det var tre dager med røde og vonde øyne men nå er jeg helt bra igjen. Har ikke hatt noe behandling da dette går fort over, og legene er restriktive med å gi ut antibiotika dråper til voksne med øyebetennelse. Hadde jeg vært deg hadde jeg vært nøye på håndheve og latt øynene bli bra av seg selv.

Anonymous poster hash: 27559...9dd

Skrevet

Tusen takk for svar :)

Din datter har ikke i tur blitt smittet av deg igjen, da altså? :P

Skrevet

Nei hun har ikke blitt smittet igjen :-)

Anonymous poster hash: 27559...9dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...