Anonym bruker Skrevet 2. april 2015 #1 Skrevet 2. april 2015 Så mange innlegg her om elendige menn som såvidt tar ned dassringen etter seg her inne. Mannen er hjemme med våre bar, eldste nettopp "fylt" 2,5 år og yngste blir 1 denne uka. Slitne begge to, lite søvn! Idag har han vært hjemme med begge når jeg har jobbet. Nå drikker jeg vin og det som er men venninne. Sover her til imorgen så jeg kan sove lenge :-) Så deilig! Han og bikkja sitter i sofaen hjemme å nyter en kveld med topgear og digg. Livet er herlig! Anonymous poster hash: 74abc...001
Anonym bruker Skrevet 2. april 2015 #2 Skrevet 2. april 2015 Du er full! Anonymous poster hash: 5f3cb...459
Anonym bruker Skrevet 2. april 2015 #3 Skrevet 2. april 2015 Du er full! Anonymous poster hash: 5f3cb...459 Hehe! Anonymous poster hash: ebee5...917
Anonym bruker Skrevet 2. april 2015 #4 Skrevet 2. april 2015 Hehe.. Hærlig. Kos deg:) Har en super mann jeg også. Samarbeider bra, begge jobber, begge rydder, og begge sørger for at den ene får litt egentid, og ikke minst.. Begge elsker å være sammen:) Elsker mannen min! <3 Anonymous poster hash: 70de3...7a2
Anonym bruker Skrevet 2. april 2015 #5 Skrevet 2. april 2015 Du er full! Anonymous poster hash: 5f3cb...459 Haha. Samme tenkte jeg. Vi får se da. Hvor glad hun er i livet i dag. Eneste er, hvorfor i all verden skrive her inne når du er på hyggelig venninne kveld? 😂 Anonymous poster hash: 6f6ce...b2d
Anonym bruker Skrevet 2. april 2015 #6 Skrevet 2. april 2015 Bra du er happy☝😄 Du minner meg litt om de som bare har solskinnsdager på facebook😜 Ikke noe i veien med det.... Med når du er uhemmet glad etter et glass vin fordi mannen din er hjemme med ungene en dag, og legger det ut her når du skal kose deg med en venninne.. Men, igjen; bra du er happy😀 Anonymous poster hash: 6101b...bf3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå