Gå til innhold

Hva er du mest stolt av med barnet ditt/barna dine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er mamma til ei på snart tre, og noe av det jeg er mest stolt av med jenta mi er nysgjerrigheten hennes. Dette gjør at hun er uredd, tar sjanser, liker å lære, stiller spørsmål og alltid har noe å finne på

Hva med ditt barn/dine barn? :)

Anonymous poster hash: 2d48c...dfe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At de er så innmari kule. Og høflige. Og at de ikke blir vippet av pinnen av at de noen ganger er litt annerledes enn andre.

Det var generelt. Helt ulike alle tre. Også stolt av de individuelle forskjellene.

Anonymous poster hash: 64377...a6e

Skrevet

11-åringen: at han er så ansvarsfull, er snill med alle og passer godt på minste søster.

8-åringen: at hun er inkluderende, er venn med alle og flink på skolen.

4-åringen: at hun nesten alltid er blid, god oppførsel både hjemme og borte, veldig flink til å finne på ting alene.

Skrevet

Den minste (10mnd)er nesten alltid blid, rolig og bedagelig. Eldste (3år) er veldig flink til å prate, omtenksom og omsorgsfull, men lar seg ikke pille på nesen 😉 Kjenner at jeg er veldig stolt av å få være mor til to fantastisk flotte barn 😊 Det kjenner vel de fleste for barna sine 😉

Anonymous poster hash: 10cbe...de4

Skrevet

3 åringen: at hun er ei fantastisk storesøster som viser masse omsorg for minstemann, at hun har en utrolig god hukommelse og masse nysgjerrighet!

Minstemann: at han er strålende blid og at han er så utrolig nydelig! Smelter av å se på ham :).

Anonymous poster hash: 03f20...ea9

Skrevet

At hun er en god venn. Får tilbakemeldinger fra barnehagen at hun er flink til å inkludere alle barna og at hun ofte spør barn som sitter utenfor om de vil være med å leke. Det gjør meg stolt :)

Hun er også nysgjerrig og uredd. Det gjør meg stolt, og litt nervøs... hehe!

Anonymous poster hash: ba38d...835
Skrevet

6 åringen: det er så mye! Han var veldig temperamentsfull som liten. Vanskelig å håndtere til tider. En liten bølle:) Nå er han en veldig populær gutt, mange venner, lært seg å skrive og lese litt. Er voksen og reflektert, med empati og omsorg. Selvstendig og flink. Skal begynne på på skolen til høsten, og jeg er veldig trygg på at det vil gå strålende! Også skal han begynne på fotball nå, og det gleder jeg meg vilt til! Kommer til å grine hvis han scorer mål;)

3 åringen: Sov uten smokk for første gang i natt. Tøff og modig, selv om han sårt savnet den. Han er en morsom liten gutt som sjarmerer mange på sin vei. En liten klovn, som finner på mye rampestreker som jeg innerst inne synes er genialt. Også har han endelig begynt å leke med jevnaldrende i bhg! Han har kun villet leke med storebror og vennene hans hittil, og rett og slett gitt f... i de andre barna. Nå har han fått en god venn som er 3 år:)

Aiaiai, så flotte barn jeg har!! <3

Anonymous poster hash: b2476...617

Skrevet

Jeg har 4 barn, og jeg har uten unntak alltid fått positive tilbakemeldinger på dem fra andre.

Fra barnehage, skole, vennene sine foreldre, naboer, familie og våre venner. Jeg har seriøst aldri fått noen negative kommentarer.

Ting som går igjen er sosial, positiv, snill, ressurselev, kvikk, humoristisk, inkluderende, omsorgsfull, intelligent, skoleflink osv.

De er vanlige barn som kan trasse, krangle osv, men jeg er så lykkelig og stolt over at de klarer seg så godt "ute i verden", er godt likt, og blir sett så positivt på overalt.

Det betyr at de er friske, har et godt hode, har en trygg oppvekst og er godt oppdratt. Vi er heldige :)

Anonymous poster hash: d2119...8d7

Skrevet

14 åringen min er utrolig snill, omsorgsfull og tøff. Hun stiller virkelig opp for vennene sine. Blir noen av de plaget så forsvarer hun de. Nylig så konfronterte hun faktisk 2 jenter som tidligere har mobbet henne, fordi nå plaget de en venninne av henne. Og at hun er så tøff, og selv risikerer å bli mobbet igjen for å beskytte vennene sine.

8 åringen min har et hjerte av gull, og har bare ikke evnen til noe annet enn å dele ut kjærlighet. Og det er som han lever i en verden full av kjærlighet, hvor alle er snille mot hverandre. Det finnes overhodet ikke noe ondt i hans verden. Og jeg håper virkelig han får leve i den verdenen lenge.

Anonymous poster hash: 07489...509
Skrevet

4 åringen: Veldig følsom og empatisk, men innehar samtidig en sterk  og uredd vilje :) Elsker komboen der. Selv var jeg bare følsom og dramatisk som liten... Uten den sterke viljen til å "backe" meg opp. Hun er som en virvelvind og har tatt sin plass siden fødsel <3

Hun er så flinkt til å gjøre seg forstått, lett å ta henne som en 1 klassing noen ganger... Både en positiv og negativ ting... Lett at man forventer for mye av henne. ;)

Lillesøster på 9 mnd tror jeg er den roligste babyen jeg har vært borti! Er alltid blid, sover bra og virker så velbalansert. Blir veldig stolt over at alle blir sjarmert av henne. Føler liksom at hun er diplomatisk av natur?! He he.

Klart det er mer som gjør meg stolt, men elsker personlighetene deres som er så synlige og forskjellige.

Skrevet

7 åringen min: er utviklingshemmet og henger langt etter jevnaldrende på alle områder og er mye frustrert og lei pga hun har lite språk og har vanskeligheter med å gjøre seg forstått.

Men det er ingen som nyter livet som henne! Hun tar seg tid til å stoppe å se på en blomst, lukte på gresset, studere sneen som faller fra himmelen, høre på fuglene som kvitrer. Hun er nysgjerrig på alt som finnes i naturen.

Er noen lei seg er hun den første til å trøste. Hun er utrolig gavmild og deler alt hun har med andre. Hun er den som gir vekk sin siste bit av godteriet.

Hun elsker å gi klemmer og kyss til de hun er glad i, og kan godt gi en suss til en blomst hun synes er fin.

Jeg er sikker på at hun ser verden som den er, vakker og nydelig, og tar seg tid til å nyte den, noe mange av oss kanskje ikke er så flink til.

5 (snart 6)åringen: Han er godheten selv, en veldig følsom gutt. Sier flere ganger daglig til oss at han elsker oss og gir oss kyss. Har stor tolmodighet og ingen forstår søsteren sånn som han gjør. Han er helt fantastisk med søsteren sin og kan ofte tolke hva hun vil eller mener, når vi foreldre ikke helt forstår hva hun vil.

Han elsker å hjelpe til, han inkluderer alle i leken og leker med alle uansett om de er 2 eller 10 år.

Anonymous poster hash: 1f066...5bc

Skrevet

11 åringen- hun tør å gå egne veier og bryr seg ikke om gruppepress. Hun er selvstendig. Hun har også en enorm empati.

7 åringen- han er klok, snill og dønn ærlig. Veldig rettferdig og har en enorm kunnskapstørst.

4 åringen- er verdens beste kamerat, morsom, reflektert og utrolig flink til å lære sanger og regler utenat. Han er nysgjerrig og vil komme til bunns i hvordan ting fungerer.

Trekløveret mitt ♥️

Anonymous poster hash: eb658...902

Skrevet

Veldig vanskelig og plukke ut en ting, for jeg er så stolt av han,men må jo si at jeg ble veldig glad når jeg var på samtale med barnhagen og de sa at han var veldig sympatisk, han skulle alltid trøste hvis noen var lei seg, og han er 2 år gammel, og så er han snill og tålmodig

Skrevet

At de er empatiske og snille, de er nysgjerrige og kunnskapstørste.

Anonymous poster hash: 88237...55d

Skrevet

empatien deres:) er stolt når de evner å inkludere alle, og oppfatter når noen føler seg utenfor, og dra de inn i leken. det at jeg får høre hver dag at de sier "vennene mine" om alle barna på avdelingen i barnehagen:) da blir jeg stolt!

Anonymous poster hash: 22273...e71
Skrevet

Så kjekt å lese om alle de flotte barna der ute. ❤️

Anonymous poster hash: 2d48c...dfe

Skrevet

Skremmende smart. Når hun var 3 kunne hun lese og hun mestret noter på piano. Hun er 4 nå og kan regne enkle stykker med pluss minus. Språket hennes er også langt over snittet. Ufattelig gøy å høre når barna ikke skjønner det "avanserte" språket hennes og hun må forklare hva ordene betyr.

Anonymous poster hash: 638a2...456
Skrevet

Hun er empatisk, reflektert og en god venn. I tillegg har hun et ualminnelig godt lag med dyr, hun roer ned nervøse hester på en beundringsverdig måte. Dessuten er hun velsignet med et godt utseende. Vakker både på innsiden og utsiden <3

Anonymous poster hash: 0a2ab...25a
Skrevet

Nå kan jeg ikke si det er noe jeg er stolt av, for det er jo tross alt ikke noe jeg har oppnådd.

Men det at hun er veldig rolig og behagelig setter jeg (og sikkert andre) pris på. 
Når vi møter venner med andre barn, løper de rundt og herjer og de må kjefte og løpe etter. Min sitter pent på en stol og ser på :P Hun blir mer "med" når hun blir litt varm i trøya, men også da er hun veldig rolig. Neppe sånn for alltid, så jeg nyter det mens jeg kan. Hun er rett og slett en behagelig unge.

Så er hun fantastisk snill og har så mye kjærlighet å gi :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...