Anonym bruker Skrevet 1. april 2015 #1 Skrevet 1. april 2015 Hva er obligatorisk? Middager, pålegg, snacks osv... Det dere MÅ ha for at det skal bli ordentlig påske. Hos meg må det være røkt ørret(laks), kvikklunsj, ingredienser til waldorfsalat og egg, Pluss alt for mye mer Anonymous poster hash: 6e3b7...f10
Anonym bruker Skrevet 1. april 2015 #2 Skrevet 1. april 2015 Må på butikken og kjøpe mere sylte, i alle fall! Den pakka vi hadde gikk unna da lefsa kom på bordet. Ungene sto nesten på kne og ba om å få mer. Anonymous poster hash: 77c5c...85d
Anonym bruker Skrevet 1. april 2015 #3 Skrevet 1. april 2015 Må på butikken og kjøpe mere sylte, i alle fall! Den pakka vi hadde gikk unna da lefsa kom på bordet. Ungene sto nesten på kne og ba om å få mer. Anonymous poster hash: 77c5c...85d Sylte til påske? Det har jeg aldri kjøpt. Trodde det bare var til jul. Men godt er det Har ikke handlet inn noe ekstra til påske. Hadde bilen på verksted, og det kom på nesten 20 000 kr. Har en del kjøtt i fryseren. Burde kjøpt inn grønnsaker, men det glemte jeg i dag... Godt butikkene er åpne her i morgen også Anonymous poster hash: 84f2a...f60
Anonym bruker Skrevet 1. april 2015 #4 Skrevet 1. april 2015 Til anonym 560 Butikkene åpne i morgen? Er det ikke veldig hellig i morgen da, trodde alt var stengt jeg. Anonymous poster hash: 164b5...c7f
Anonym bruker Skrevet 1. april 2015 #5 Skrevet 1. april 2015 Til anonym 560 Butikkene åpne i morgen? Er det ikke veldig hellig i morgen da, trodde alt var stengt jeg. Anonymous poster hash: 164b5...c7f Til anonym f60 skulle det stå Anonymous poster hash: 164b5...c7f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå