Anonym bruker Skrevet 1. april 2015 #1 Skrevet 1. april 2015 Vi har et turbulent forhold, hvor min mann kan bli nokså aggressiv. Han har både kløpet og dyttet meg. Roper mye og ber meg holde kjeft. Og ja, vi har barn. Det er egentlig helt forferdelig, men jeg klarer bare ikke komme meg unna. I dag ble mine foreldre kontaktet og de troppet opp her og var rasende og fortvilet. Jeg er helt knust. På ene siden er det jo bra alt kommer for en dag, men nå ser jeg livet mitt falle fra hverandre. Min mann og mine foreldre kommer aldfi mer til å ha et ok forhold. Jeg vil bare krype under dyna og gråte. Er det noen som har opplevd at ting endret seg når de kom frem i lyset? Avslørt, på en måte? Anonymous poster hash: 808f6...9a1
Sint naken biltyv Skrevet 1. april 2015 #2 Skrevet 1. april 2015 Hvem ringte foreldrene dine? Og hvorfor bekymrer du deg over forholdet mellom mannen din og foreldrene dine? Du burde da heller tenkte på barna dine og forholdet de vil få til mannen din og deg med de forholdene dere tvinger de til å leve i
Anonym bruker Skrevet 1. april 2015 #3 Skrevet 1. april 2015 Hvem ringte foreldrene dine? Og hvorfor bekymrer du deg over forholdet mellom mannen din og foreldrene dine? Du burde da heller tenkte på barna dine og forholdet de vil få til mannen din og deg med de forholdene dere tvinger de til å leve i 😘 Anonymous poster hash: 00ba0...51e
Anonym bruker Skrevet 1. april 2015 #4 Skrevet 1. april 2015 Selvsagt blir d bedre!! Kom deg unna! Anonymous poster hash: 785e6...95b
Anonym bruker Skrevet 1. april 2015 #5 Skrevet 1. april 2015 Du greier å komme deg unna hvis du vil! Slik det er i dag vokser barna dine opp i et voldelig og skremmende hjem. Er det det du ønsker for barna dine? At foreldrene dine ikke vil like mannen er bra, det burde de heller ikke slik han oppfører seg. Du lever under fysisk og psykisk vold. Du bør oppsøke hjelp slik at du kommer deg unna. Jeg tror du greier det, om ikke for deg selv, så i hvert fall for barna dine sin del! Anonymous poster hash: 4ae14...7c5
Anonym bruker Skrevet 1. april 2015 #6 Skrevet 1. april 2015 Vil bare informere deg om at det er like skadelig for barn å være vitne til vold i nære relasjoner, som å bli utsatt for det. Og barn får med seg mye mer enn du tror. Dette vil prege dem i oppveksten og i voksen alder. Samtidig som de kan ha tanker om hvorfor du ikke gjorde det du kunne for å beskytte dem. Kom det ut av forholdet, om ikke annet så for barnas skyld. Anonymous poster hash: 13ac5...6aa
Anonym bruker Skrevet 1. april 2015 #7 Skrevet 1. april 2015 Endelig har byllen sprukket. Nå har du mulighet til å komme deg bort! Lykke til! 😘 Anonymous poster hash: 9ec70...aa8
Anonym bruker Skrevet 1. april 2015 #8 Skrevet 1. april 2015 Hadde jeg kjent dere, hadde jeg meldt dere til barnevernet. Ikke for å være stygg eller skade deg, men for å redde barna. Hva tror dere de lærer av dere? De lærer at en har makt og en er underdanig. Hva vil du at dine barn skal være? Før selv om dere ikke er fysiske foran dem, vil de garantert merke dårlig stemning og skjulte konflikter. Garantert. Jeg ville gitt deg dette ultimatum; kom deg ut av forholdet, eller mist omsorgen for barna. Og jeg håper du får det valget. Jeg syns synd på deg og ønsker deg alt vel, men du er medskyldig i omsorgssvikt akkurat nå. Anonymous poster hash: f8089...423
mamma_bergen Skrevet 1. april 2015 #9 Skrevet 1. april 2015 Ja,jeg har vært igjennom det, og det er ikke så lett som andre tror..Mine foreldre hjalp meg mye,hadde jeg ikke hatt deres støtte vet jeg ikke hvordan jeg skulle klart det. Så bruk dem eller andre! Når man er i et slikt forhold blir man så psyket ned at man ikke evner å se klart,man tror man klarer å beskytte barna mot det,og man tror at alt er ens egen feil. Vær glad det er kommet frem og bruk det for alt det er verdt,ikke tenk på mannen, alt er hans feil! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 1. april 2015 #10 Skrevet 1. april 2015 Jeg kan også klare å sette meg inn i hvor vanskelig det er, har nesten vært gjennom det samme. Min eks var ikke like ille som din, men han gikk veldig på psyken min. Man merket stor forkjell på barnas atferd etter bruddet, til det positive. Prøv å sett deg ned sammen med foreldrene dine og planlegg et brudd. Anonymous poster hash: f8089...423
Anonym bruker Skrevet 1. april 2015 #11 Skrevet 1. april 2015 Jeg synes du skal være glad for at foreldrene dine nå vet hva du er utsatt for! Jeg er min far evig takknemlig for at han tok affære da han forsto at min tidligere samboer slo. Han fikk vite det en kveld og neste morgen sto han på døra og hjalp meg å flytte. Anonymous poster hash: 688dd...dc3
Gjest Antarctica Skrevet 1. april 2015 #12 Skrevet 1. april 2015 Foreldrene dine vil ikke ha et OK forhold til ham igjen, det er sikkert, og grunnen er jo at de nå er skitforbanna på den gjøken som plager og tyranniserer datteren deres! Hva hvis det var DIN datter, ville ikke du også ha eksplodert? De er lojale mot deg. Bruk det, be om hjelp. Kom deg ut av det destruktive forholdet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå