Anonym bruker Skrevet 1. april 2015 #1 Skrevet 1. april 2015 Jeg holdt på å gå på en i morges, men unngikk det akkurat. Selv la jeg ut min på face for ca en halvtime siden. De fleste tror de har avslørt aprilsnarrene nå, de tror alt er tilbake i normalmodus. De fleste går på min, ser Jeg, men noen er nok i tvil... Anonymous poster hash: a52a6...b05
Anonym bruker Skrevet 1. april 2015 #2 Skrevet 1. april 2015 Tror ikke jeg har gått på noen, men vet jo aldri Anonymous poster hash: 582a9...9ea
Anonym bruker Skrevet 1. april 2015 #3 Skrevet 1. april 2015 Hva gikk din ut på? Anonymous poster hash: 89785...f54
Anonym bruker Skrevet 1. april 2015 #4 Skrevet 1. april 2015 Hva gikk din ut på? Anonymous poster hash: 89785...f54 At jeg slutter i jobben med øyeblikkelig virkning. Anonymous poster hash: a52a6...b05
Anonym bruker Skrevet 1. april 2015 #5 Skrevet 1. april 2015 Har ikke blitt lurt nei, men skulle ønske at jeg ble det..... Hadde vært ute og hentet posten, da jeg kom inn igjen hørte jeg 11-åringen : "Mamma, det er bæsj i sofaen!" La det være en aprilspøk tenkte jeg på vei inn. "Jeg vet det er første april, så dere lurer ikke meg" sa jeg kjekt. "Ja men det er en bæsj i sofaen mamma!" Og det var det. Hunden som hadde bestemt seg for å legge et lite påskeegg. God påske! Anonymous poster hash: 3b85d...017
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå