Gå til innhold

Når menn får "bollemus"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så grusomt! Når menn har en fått fettpute over stasen sin, det er som oftest menn som er overvektige. 

Jeg er visst mye mer overfladisk enn jeg trodde og er sjeleglad mannen min er slank av natur og liker å holde seg i form.

Menn kan gjerne ha litt ekstra, synes jeg, men denne bollemusa er skikkelig turn off!

Har du tenkt over det? Er det jeg som er altfor overfladisk eller er det flere som har tenkt over denne fettputa?

Anonymous poster hash: 0a159...59b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe har du for vane å glane på andre menns sitt undeliv? :D

Skrevet

Hvordan legger man merke til bollemus hos menn hvis du ikke ser de nakne?

Skrevet

Hehe! Nei, er ikke borti mange menn for tida. Men jeg har da sett noen nakne mannekropper :P

Ble rett og slett inspirert av helgens bilag i vg(?). Der var mange kvinner og menn avbildet og da kom jeg til å tenke på denne fettputa.

HI

Anonymous poster hash: 3570c...8a5
Skrevet

Bollekuk? Lekkert...

Anonymous poster hash: b6171...e29

Skrevet

Hehe. Jeg synes det er like kvalmt på kvinner som på menn. Men er ikke akkurat sånn at alle kan noe for det. Jeg fikk bollemus etter svangerskap, og er helt normalslank. Heldigvis ikke store greiene, men den er der for det om, synlig for meg. Mannen har aldri kommentert det, men han er ikke den som legger merke til/bryr seg om sånt heller. 

Anonymous poster hash: ab430...aa9
Skrevet

Hehe. Jeg synes det er like kvalmt på kvinner som på menn. Men er ikke akkurat sånn at alle kan noe for det. Jeg fikk bollemus etter svangerskap, og er helt normalslank. Heldigvis ikke store greiene, men den er der for det om, synlig for meg. Mannen har aldri kommentert det, men han er ikke den som legger merke til/bryr seg om sånt heller.

Bollemus på kvinner har ikke med overvekt å gjøre, mens bollekuk kommer av overvekt.

Anonymous poster hash: 651be...4c9

Skrevet

Kvalmt på kvinner, faktisk. Jeg er normalvektig, har også vært undervektig, men bollemus har jeg uansett.

Heldigvis tenker ikke menn som deg, for å si det slik.

HI: Jeg bryr meg ikke om "bollekuk" så lenge mannen er sunn og frisk. 

Anonymous poster hash: 8a2b7...557

Skrevet

Overvektige menn får ofte 2-5 cm lengre pikk når de slanker seg :P

Say no more! Enig, HI ;)

Anonymous poster hash: bd76f...6fc

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Jeg synes det er ulekkert med for mye fett på kroppen, og liker ikke det du beskriver. Han mannen fettansamling over pikken er han for feit for min smak.

Skrevet

Hehe, en problemstilling jeg ikke har vært klar over :P Alt man lærer her ;)

Min mann har slanket seg myye, nesten 100 kg, dette var før vi traff hverandre, og han sa at pikken var blitt større ;)

Anonymous poster hash: 5a068...9c3
Skrevet

ikke en problemstilling jeg har vært borti før! Men jeg må si at tankene mine var innom dere i natt når jeg la merke til det;)

Skrevet

ikke en problemstilling jeg har vært borti før! Men jeg må si at tankene mine var innom dere i natt når jeg la merke til det;)

Takk for dagens latter :D

Håper det var en god erfaring likevel ;)

Jeg har aldri vært borti fenomenet selv, trolig fordi jeg ikke greier å tenne på overvektige menn.

Anonymous poster hash: a4711...f4d

Skrevet

Her må du utdype ;)

Skrevet

Ikke så mye å utdype egentlig, men det ble ihvertfall noe på meg :P For første gang på 2 år, helt klart verdt det, på tross av bollekuk  :spise:

Skrevet

Ikke så mye å utdype egentlig, men det ble ihvertfall noe på meg :P For første gang på 2 år, helt klart verdt det, på tross av bollekuk  :spise:

Good for you! :)

Anonymous poster hash: a4711...f4d

Skrevet

Ikke så mye å utdype egentlig, men det ble ihvertfall noe på meg :P For første gang på 2 år, helt klart verdt det, på tross av bollekuk :spise:

Haha😂

Skrevet

Bollefar he he

Anonymous poster hash: aa897...fb8
Skrevet

Syns egentlig det er fælt at damer sitter objektiviserer mannekropper på nettet. Det er fordummende. Jeg hater når menn oppfører seg på den måten, jeg avskyr når damer gjør det.

Anonymous poster hash: ecd46...0e5

Skrevet

Hvorfor hater du bare når menn gjør det og AVSKYR når kvinner gjør det da??

Vi har jo blitt kalt for bollemus i lange tider. På tide å innse at vi også har bollebjørn;)

Noen liker det, andre ikke.

Anonymous poster hash: 55224...195

Skrevet

Fordi jeg rett og slett trodde vi var litt bedre vi kvinner var litt bedre på dette punktet.

Men det er vel de samme damene som sitter å hoier i kinosalen under 50shades.

Skrevet

Fordi jeg rett og slett trodde vi var litt bedre vi kvinner var litt bedre på dette punktet.

Men det er vel de samme damene som sitter å hoier i kinosalen under 50shades.

Jøsses! Snakker om å ta livet høytidelig! Hva er livet uten humor? Ser du ikke humoren i denne tråden har du store problemer!

Skrevet

Skjønner ikke helt hva som er morsomt med å nedverdige seg selv ved å snakke som en sjåvenist nei, er ganske vanskelig sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...