Anonym bruker Skrevet 1. april 2015 #1 Skrevet 1. april 2015 Jeg er IKKE en uteperson. Trives altfor godt inne! I dag var det pent vær, alle fri, og jeg bestemte meg for å være ute sammen med ungene hele dagen! Først dro vi på ski et stykke herfra, så grillet vi pølser og lekte litt i skogen, og avsluttet med å få besøk og aking i en akebakke i nærheten. Gikk ut i titiden, inn igjen halv7!! Og det var kjempegøy!!! Kanskje jeg klarer å bli en uteperson likevel?? ;D Ungene var storfornøyd!! Hva har dere gjort på i dag? PS. Dette et et rent skryteinnlegg! Anonymous poster hash: dd2ed...529
Anonym bruker Skrevet 1. april 2015 #2 Skrevet 1. april 2015 Her har vi ryddet og vasket hus på morgenen,så handlet og småpakket til påskeferie til hytta i morgen. Kl 13 gikk vi ut,tok en sykkeltur,lekt i hagen,før vi tok med engangsgrillen til lekeplassen og grillet pølser sammen med nabofamilien. Ser frem til å komme på hytta i morgen. God påske Anonymous poster hash: 832ac...81c
me_87 Skrevet 1. april 2015 #3 Skrevet 1. april 2015 Øvet med 3 åringen på å sykle. Han får ikke helt til å bruke pedalene.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2015 #4 Skrevet 1. april 2015 Lekte med barna inne, ryddet litt, fikk besøk av kompis til samboer med datter. Ungene lekte i Hagen før vi dro ut på tur med svigers for å grille pølser å la 4 åringen renne litt på ski. Så kom pappa på besøk og spiste middag med oss😊 alt i alt en fin dag. Anonymous poster hash: 6682a...0ed
Anonym bruker Skrevet 2. april 2015 #5 Skrevet 2. april 2015 Så deilig! Jeg elsker å være ute, men det må være opphold Jeg har gått tur, ryddet og vasket litt, kost meg inne med bok og god mat og småsnakket litt mer venner og familie. God påske Anonymous poster hash: 669c3...c11
Anonym bruker Skrevet 2. april 2015 #6 Skrevet 2. april 2015 Så deilig! Jeg er egentlig en uteperson, men er alt for mye inne. Skal bare skal bare og så går tiden. I dag var vi ute en god stund, lekte med katten, slapp sauene ut i luftegården (de virkelig nyyyyter vårsola), satt og spiste lunsj ute på gårdsplassen. Når vi først kommer oss ut er det jo helt fantastisk! Når sommeren er her er vi stort sett ute hele tiden. God påske!! Anonymous poster hash: 93a5f...fd4
Anonym bruker Skrevet 2. april 2015 #7 Skrevet 2. april 2015 Ungene skulle egentlig til far, men han har meldt seg ut. Jeg og nykjæresten tok med de to minste på på biltur til hans bestefar en times kjøring unna, så på hytta til nysvigers. Pølsegrilling og litt utetid inn i mellom. Var hjemme halv 9, fornøyde unger. Herlig dag! Er så glad jeg har en så flott kjæreste som tar meg med unger og kjip ex og hele pakken! Anonymous poster hash: 2f56c...ea9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå