Anonym bruker Skrevet 1. april 2015 #1 Skrevet 1. april 2015 Vi har tvillinger på 4 mnd, og vurderer å kjøpe en tvillingpulk av ei veninne. Vi har ei hytte i marka, men på vinteren er det ikke mulighet å kjøre helt frem. Det tar for meg ca. 30 min å gå dit på ski, og nå brukte vi vogna og monterte på vognski for å komme oss opp. Vi er ganske ofte på hytta, og lurer på om pulk kanskje vil bli enklere? Også når barna blir større og vi kan dra på litt lengre turer. Vi er turmennesker, men samtidig er jeg usikker. Hun betalte nesten 10.000 kr for pulken med tilbehør, og jeg jeg skulle få den for 4.000. Den er kun brukt 2 sesonger… Ville dere kjøpt den? Anonymous poster hash: 38aba...955
Anonym bruker Skrevet 1. april 2015 #2 Skrevet 1. april 2015 Ville absolutt investert i pulk! Men hva med en Nordicab som kan brukes som pulk, sykkelvogn og joggevogn? Jeg tror den også kan brukes av to barn samtidig. De koster nye ca 10.000kr, så det er kanskje for mye? Uansett synes jeg ikke 4000kr for en søskenpulk er for mye, så jeg ville absolutt slått til på det dersom dere ønsker fjellpulken og ikke en sånn kombinasjonsvogn. Anonymous poster hash: a5e3f...b81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå