Gå til innhold

Første symptomer og hvor mange dpo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er bare på 2 dpo men lurte på hva de som har vært gravid hadde som første symptomer... Og når testet dere svakt positiv (jeg er testoman) og ev hvilket merke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt første symptom var ømme pupper og ukontrollert trøtthet. Sovnet på bussen hele tiden. Skjedde sist jeg var gravid (hadde MA i fjor sommer) og sovnet stadig vekk på bussen da også. Kvalmen kom et par uker etter positiv test. :-) Når det kommer til test tar jeg gjerne "egen merkevare" på apoteket. De er like nøyaktige men ikke nødvendigvis like fancy som de fancy testene som finnes.

Skrevet

Hvor tidlig fikk du positiv? (Noen negative først. Eventuelt hvor tidlig?kr

Skrevet

Hva står dpo for?

Anonymous poster hash: a453c...67e

Skrevet

Fikk kviser og økt utflod noen dager før ikm, men tenkte alldeles ikke over det før jeg hadde testet positivt, for når du begynner å følge med på kroppen somman gjør i prøverfasen, så gjør den nå så mye rart selv om man ikke er gravid alikevel. Brystene var bare normalt pms ømme, slik som de alltid pleide være på den tiden.

Trodde ikke jeg var gravid, hadde gitt litt opp, så testet heller ikke før ikm slik jeg pleide. Testet ikke før jeg såg at datoen rundt der jeg skulle ha mens var kommet, og tenkte jeg fikk vel svi av en test for å bekrefte at der ikke var noe denne gangen heller bare for å ha det gjort.

Men gravid var jeg da altså :)

Anonymous poster hash: 10a96...291
Skrevet

Stuptrøtt ca 10 dpo de to siste gangene. Kløe på brystvortene enda tidligere. Testet neg 11 dpo, positivt 12 dpo på billigtester sine strips eller hva de heter. Har lutealfase på 12-14 dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...