Gå til innhold

Avsmak på visse typer mat


MissFebruary

Anbefalte innlegg

Jeg har fått helt avsmak på pasta (som jeg egentlig elsker), egg og brus! Og potetgull er heller ikke noe særlig lenger. Synes det er litt trist, men det er jo ikke så veldig sunt så får vel heller tenke at det er positivt:) Hva med dere? Er det noe dere absolutt ikke tåler lenger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kaffe, te og noe godteri:/ jeg har blitt hektet på smoothie, fisk og annen sjømat!

Det er rart at spisemønsteret har endret seg såpass allerede. Jeg er jo så heldig at jeg ikke har vært kvalm ennå, men kjenner antydninger dersom jeg spiser for mye!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer Shep. 

 

Jeg har og avsmak fra omtrent alt bortsett fra frukt. Og lukter ikke minst, æsj, alt lukter vondt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alene om å få avsmak på mat, nei.. Kaffi har smakt (og ikke minst luktet!) pyton helt siden starten, og det samme med sjokolade. Og nå er det egentlig bare frukt, grønnsaker, bær og vann det går i. Ja, og hjemmelaget brød! Fikk plutselig for meg en dag at kjøpebrød smakte og luktet så forferderlig, klarte ikke spise uten å brekke meg :P

Endret av Clemencia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer Shep. 

 

Jeg har og avsmak fra omtrent alt bortsett fra frukt. Og lukter ikke minst, æsj, alt lukter vondt. 

 

Ja! Lukter! Jeg ble "heldigvis" veldig forkjøla og tett i påska, så fikk meg en pause, men nå er det på tur til å gå over igjen. Tror jeg skal begynne å gå med sånn munnbind japanere og tannleger bruker...  :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke alene om å få avsmak på mat, nei.. Kaffi har smakt (og ikke minst luktet!) pyton helt siden starten, og det samme med sjokolade. Og nå er det egentlig bare frukt, grønnsaker, bær og vann det går i. Ja, og hjemmelaget brød! Fikk plutselig for meg en dag at kjøpebrød smakte og luktet så forferderlig, klarte ikke spise uten å brekke meg :P

Hahaha, sånn kan jeg også holde på, ting jeg spiste uten problem før bare går ikke ned lengre, tror samboer svelger noen kommentarer ved middagsbordet enkelte dager  :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Kaffe mistet jeg sansen for rundt uke 6, men det verste er at jeg nå ikke klarer sjokolade :grine:  Har alltid elsket sjokolade, men nå er det helt stopp. Jeg synes det er skikkelig kjipt, samboeren min derimot, synes det er helt supert å få ha sjokoladen for seg selv  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...