Elsa_Arendelle Skrevet 1. april 2015 #26 Skrevet 1. april 2015 Påskeharen har lagt 10 små egg rundt om i huset i kveld. De er fyllt med diverse smågodt. Tilfeldigvis smågodt som mamma også liker. Merkelig det der..... Og så pleier Påskeharen å legge igjen ett brettspill. I år ser jeg at han har gjemt ett Monopol i komfyren. Å så lurt! Skal spørre påskeharen om ikke vi kan få det neste år! Har allerede et nytt brettspill, så det holder vel i år Anonymous poster hash: d6460...279 Påskeharen er ganske opptatt av gjenbruk, så det er ett brukt Monopol han har byttet til seg mot noen bokser Makrell i tomat.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2015 #27 Skrevet 2. april 2015 Det største egget jeg fant, fyllt med en genser, nattkjole, hårbørste, hårstrikk, ballerinasko. I tillegg en liten pose med smågodt, og noen sjokoladeharer strødd rundt. Eldste og kjæresten fikk mascara, arb.hansker, cupcakeslikkepotter, hak-it, påskeservietter, påskeskål m/marsipankuler og liten pose med smågodt Anonymous poster hash: 1ea4f...76e Hæ ? Er påske plutselig blitt jul nå? Voldsomt med gaver... Ungen får godt gammeldags påskeegg med smågodt i. Hun gleder seg til påskeharen skal komme! Da blir det eggjakt i hagen . Anonymous poster hash: 7a6ea...fc0
Isola&Lille+julegave Skrevet 2. april 2015 #28 Skrevet 2. april 2015 Hun fikk et stort egg med Dora blad, såpebobler et glass med litt smågodt i, påskekyllinger, appelsin, rosiner, kvikklunsj, sjokolade formet som påskeegg/påskeharen.
Twintipp og himmelblå Skrevet 2. april 2015 #29 Skrevet 2. april 2015 MASSE godteri, i alle fasonger og varianter! I tillegg fotballkort, fotballblad, og en fotballfigur.
februarprins2013 Skrevet 2. april 2015 #30 Skrevet 2. april 2015 av meg : non stop av oldeforeldrene : Frukt, bær og fruktstang av besteforeldrene : leker, klær og tegnesaker
Anonym bruker Skrevet 2. april 2015 #31 Skrevet 2. april 2015 Vi har ett kjempestort egg som vi har på deling alle sammen. Med stort og smått er vi 5 voksne og 3 barn. Påskeharen henger ut flere små egg som ungene må ut for å finne. Når de har funnet alle finner de egget på trappa. Jeg fyller det med div påskeaktiviter og stooore mengder godis Anonymous poster hash: 06c59...e60
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå