Anonym bruker Skrevet 1. april 2015 #1 Skrevet 1. april 2015 Trenger å utvide horisonten min fra Zalando og Miinto. Anonymous poster hash: be71b...895
lover Skrevet 1. april 2015 #2 Skrevet 1. april 2015 Liker ikke netthandel når det kommer til klær og sko etc. Liker å se tingene jeg skal kjøpe, når jeg går i butikker bruker jeg prøverommet. Det er mer enn en gang at jeg må en størrelse opp eller ned i forhold til hva jeg vanligvis bruker, og det har flere ganger hendt at ting ser annerledes ut på meg enn på dukka i vinduet. Forstår meg ikke på netthandel på klær og sko. I fjor handlet jeg litt greier til barna, det var feil på størrelsene når det gjaldt det meste tiltross for at de har hatt klær i samme merke før, og jeg tenkte det var safe.
junimamma81 Skrevet 1. april 2015 #3 Skrevet 1. april 2015 Ellos og hm. Syns det er greit å få de i posten og prøve de hjemme. Med forskjellige tilbehør. Sender tilbake det som ikke passer og får regning etter 1mnd:-)
*Miss Marple* Skrevet 1. april 2015 #4 Skrevet 1. april 2015 Fikk nettopp tre ting fra Vero moda, fire fra HM og en fra Zalando og alt passet, så for meg er netthandel gull.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2015 #5 Skrevet 1. april 2015 Handlegaten. no ( mange forskjellige småbutikker samlet på en side ) 😍 Anonymous poster hash: 68af1...bb8
Anonym bruker Skrevet 1. april 2015 #6 Skrevet 1. april 2015 Liker ikke netthandel når det kommer til klær og sko etc. Liker å se tingene jeg skal kjøpe, når jeg går i butikker bruker jeg prøverommet. Det er mer enn en gang at jeg må en størrelse opp eller ned i forhold til hva jeg vanligvis bruker, og det har flere ganger hendt at ting ser annerledes ut på meg enn på dukka i vinduet. Forstår meg ikke på netthandel på klær og sko. I fjor handlet jeg litt greier til barna, det var feil på størrelsene når det gjaldt det meste tiltross for at de har hatt klær i samme merke før, og jeg tenkte det var safe. Relevant! Jammen godt du svarte i denne tråden 👍 Anonymous poster hash: a0eda...a20
Anonym bruker Skrevet 1. april 2015 #7 Skrevet 1. april 2015 Liker ikke netthandel når det kommer til klær og sko etc. Liker å se tingene jeg skal kjøpe, når jeg går i butikker bruker jeg prøverommet. Det er mer enn en gang at jeg må en størrelse opp eller ned i forhold til hva jeg vanligvis bruker, og det har flere ganger hendt at ting ser annerledes ut på meg enn på dukka i vinduet. Forstår meg ikke på netthandel på klær og sko. I fjor handlet jeg litt greier til barna, det var feil på størrelsene når det gjaldt det meste tiltross for at de har hatt klær i samme merke før, og jeg tenkte det var safe. På hvilken måte tenkte du at dette svaret var til noen som helst hjelp for hi?? Anonymous poster hash: 92c86...bbd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå