Gå til innhold

Fra hvilke nettbutikker handler dere klær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger å utvide horisonten min fra Zalando og Miinto.

Anonymous poster hash: be71b...895
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker ikke netthandel når det kommer til klær og sko etc.

Liker å se tingene jeg skal kjøpe, når jeg går i butikker bruker jeg prøverommet. Det er mer enn en gang at jeg må en størrelse opp eller ned i forhold til hva jeg vanligvis bruker, og det har flere ganger hendt at ting ser annerledes ut på meg enn på dukka i vinduet.

Forstår meg ikke på netthandel på klær og sko.

I fjor handlet jeg litt greier til barna, det var feil på størrelsene når det gjaldt det meste tiltross for at de har hatt klær i samme merke før, og jeg tenkte det var safe.

Skrevet

Ellos og hm. Syns det er greit å få de i posten og prøve de hjemme. Med forskjellige tilbehør. Sender tilbake det som ikke passer og får regning etter 1mnd:-)

Skrevet

Fikk nettopp tre ting fra Vero moda, fire fra HM og en fra Zalando og alt passet, så for meg er netthandel gull.

Skrevet

Handlegaten. no ( mange forskjellige småbutikker samlet på en side ) 😍

Anonymous poster hash: 68af1...bb8

Skrevet

Liker å se tingene jeg skal kjøpe, når jeg går i butikker bruker jeg prøverommet. Det er mer enn en gang at jeg må en størrelse opp eller ned i forhold til hva jeg vanligvis bruker, og det har flere ganger hendt at ting ser annerledes ut på meg enn på dukka i vinduet.

I fjor handlet jeg litt greier til barna, det var feil på størrelsene når det gjaldt det meste tiltross for at de har hatt klær i samme merke før, og jeg tenkte det var safe.

Relevant!

Jammen godt du svarte i denne tråden 👍

Anonymous poster hash: a0eda...a20

Skrevet

På hvilken måte tenkte du at dette svaret var til noen som helst hjelp for hi??

Anonymous poster hash: 92c86...bbd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...