Anonym bruker Skrevet 1. april 2015 #1 Skrevet 1. april 2015 Er 10+1 (andregangs), har i et par dager merket bekkensmerter. Er ganske ille idag. Det sitter på venstre side og ved lysk, bak mot rumpa og nedover låret og leggen. Verst hvis jeg bøyer meg, men er det et dårlig tegn?? Er ikke det forferdelig tidlig å få så vondt? Anonymous poster hash: 10269...aa5
Anonym bruker Skrevet 1. april 2015 #3 Skrevet 1. april 2015 Nei, ikke egentlig. Jeg er i uke 5 og har dritvondt i bekkenet. Slik har det vært i de to første svangerskapene mine også, så visste hva jeg gikk til. Be legen om en henvisning til fysio. Kan være du er heldig og det går over av seg selv om noen uker også Lykke til! 😄😊 Anonymous poster hash: 83d70...7b9
PersilleBlomst Skrevet 1. april 2015 #4 Skrevet 1. april 2015 Er 10+1 (andregangs), har i et par dager merket bekkensmerter. Er ganske ille idag. Det sitter på venstre side og ved lysk, bak mot rumpa og nedover låret og leggen. Verst hvis jeg bøyer meg, men er det et dårlig tegn?? Er ikke det forferdelig tidlig å få så vondt? Anonymous poster hash: 10269...aa5 Jeg hadde bekkenlåsning rundt samme tid som du er nå men fikk heldigvis løst det opp hos kiropraktor. Nå er jeg sprek som bare det, uke 22. Har ikke hatt problemer på en måned
Anonym bruker Skrevet 1. april 2015 #5 Skrevet 1. april 2015 Ok godt å høre.. Var redd tegn så tidlig betød at bekkenet gikk helt fra hverandre til slutt Anonymous poster hash: 10269...aa5
Violeta Skrevet 1. april 2015 #6 Skrevet 1. april 2015 Jeg hadde også smerter tidlig. Jeg har tatt det med ro i dette svangerskapet og jobbet 50% fra uke 16. Er nå i uke 21 og ligger mye på sofaen og hvis jeg skal gjøre husarbeid tar jeg det i korte økter. På den måten fungerer jeg bra Kjedelig, men man gjør det som må til Det er forresten fjerdemann.
Mumua Skrevet 1. april 2015 #7 Skrevet 1. april 2015 Var hos kiropraktor igår og måtte bryte opp bekkenlåsninger jeg og, er bare 12+6. Er i fin form etterpå, bare litt mørbanket Så det er nok mye som kan fikses, du trenger neppe gå med smerter helt fra start til slutt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå