Gå til innhold

Babyzen YOYO 6+mnd eller Stokke Scoot V.2


sportymami

Anbefalte innlegg

JEg skal kjøpe en vogn nr 2 som jeg skal bruke primært til feks når jeg skal på shopping, til byen. reise.

 

Hvilken av disse to vognene vil dere anbefale?

Babyzen YOYO 6+ eller Stokke Scoot V.2??

 

MEn jeg vet at man kun kan legge ned ryggen til 140grader på babyzen 6+ og hvordan er det med stokke vognen? Noen sier at man bør kunne legge ryggen helt ned med tanke på ryggen til babyen at det ikke er bra at den sitter for lenge i sittende stilling???

 

 

Takk på forhånd for alle tips og erfaringer dere deler :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil si du har to ganske så forskjellige vogner.

Vi har babyzen og for det vi har den til er ikke Stokke sin aktuell

 

Babyzen veier under halve av Stokke  og blir mindre sammenlagt, 

 

Jeg har brukt triller på ferie til mine tre barn og ser det er ikke noe problem at ryggen ikke kan legges ned syns jeg.

 

Jeg la en pute laget som rispose under ryggen på eldste da jeg var redd for det samme, men det var nok ikke helt nødvendig og bare da han var 8 måneder. 

 

Det har vel kanskje ikke akkurat vært mest brukt ved 6 månedersalder for da har vi brukt bagdel og så sportsdel på hovedvognen.

Jeg har ikke trillen som sportsvogn, men som et lett alternativ til handletur, båttur 

 

Babyzen er utrolig liten sammenlag. har plass til den mellom pasasjersetet og baksetet feks, selv der barnesetet står.

 

 

Kjenner ikke Stokke vognen like godt, men som sagt den er større og mye tyngre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er som sagt to vidt forskjellige vogner, babyzen en liten trille mens scoot v2 er jo en fullverdig vogn. Til bruket du beskriver så hadde jeg valgt scoot fordi den er bedre å trille og har bedre komfort for barnet, dette hvis du ikke på noen måte er avhengig av at vognen er liten og veier lite. Til en baby er det deilig å ha en skikkelig vogn når man er på farten om det så er på handletur eller ferie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi har jo Babyjogger city elite som hovedvogn og da er ikke Scoot noe alternativ idet hele tatt for de behovene den måtte dekke har vi i vognen. 

 

Vi har hatt Bugster Tfk i Spania, super

ulent terreng og mye bakker, det har funket veldig bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...