Gå til innhold

Noe av det ekleste jeg ser


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er sånne hull i ørene hvor øredobben liksom ligger inni øret 😁det slår både piercing i tunge og øyebryn, de kan man tross alt kvitte seg med når man vokser seg til vett. Men hvem ser for seg en femtiåring med digre hull i ørene😂😂

 

Anonymous poster hash: 5321b...509

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De hullene skrumper faktisk sammen igjen etter en tid uten noe i ;)

 

Anonymous poster hash: 641d6...c39

Skrevet

De hullene skrumper faktisk sammen igjen etter en tid uten noe i ;)

 

Anonymous poster hash: 641d6...c39

Nei det må opereres

 

 

Anonymous poster hash: b5873...d14

Skrevet

 

De hullene skrumper faktisk sammen igjen etter en tid uten noe i ;)

 

Anonymous poster hash: 641d6...c39

Nei det må opereres

 

 

Anonymous poster hash: b5873...d14

Mmm, nei.

 

 

Anonymous poster hash: 641d6...c39

Skrevet

 

 

De hullene skrumper faktisk sammen igjen etter en tid uten noe i ;)Anonymous poster hash: 641d6...c39

Nei det må opereresAnonymous poster hash: b5873...d14

Mmm, nei.Anonymous poster hash: 641d6...c39

Mmm. Jo

 

Anonymous poster hash: 79188...9a3

Skrevet

 

 

 

De hullene skrumper faktisk sammen igjen etter en tid uten noe i ;)Anonymous poster hash: 641d6...c39

Nei det må opereresAnonymous poster hash: b5873...d14
Mmm, nei.Anonymous poster hash: 641d6...c39
Mmm. Jo

 

Anonymous poster hash: 79188...9a3

Så dere mener at hull på flere cm i diameter vokser sammen av seg selv???

 

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 5321b...509

Skrevet

Noen kler det, men de store ringene er lite pent.

 

Min kamerat måtte operere fordi dørene hans aldri ville bli normale.

 

Anonymous poster hash: daa2c...11e

Skrevet

De hullene skrumper faktisk sammen igjen etter en tid uten noe i ;)

 

Anonymous poster hash: 641d6...c39

Det gjør de ikke, med mindre de er små i utgangspunktet.

 

Anonymous poster hash: b92a5...337

Skrevet

Det er rå stygt, enig med HI :P

 

Anonymous poster hash: aa0c6...c12

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
Skrevet

 

 

 

 

De hullene skrumper faktisk sammen igjen etter en tid uten noe i ;)Anonymous poster hash: 641d6...c39

Nei det må opereresAnonymous poster hash: b5873...d14
Mmm, nei.Anonymous poster hash: 641d6...c39
Mmm. Jo

 

Anonymous poster hash: 79188...9a3

Så dere mener at hull på flere cm i diameter vokser sammen av seg selv???

 

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 5321b...509

 

Hvis man holder seg under ca ti mm skal det visstnok kunne trekke seg sammen. Har man skikkelig store så vil det aldri trekke seg skikkelig sammen igjen etterpå.

Skrevet

 

 

 

 

 

De hullene skrumper faktisk sammen igjen etter en tid uten noe i ;)Anonymous poster hash: 641d6...c39

Nei det må opereresAnonymous poster hash: b5873...d14
Mmm, nei.Anonymous poster hash: 641d6...c39
Mmm. Jo

 

Anonymous poster hash: 79188...9a3

Så dere mener at hull på flere cm i diameter vokser sammen av seg selv???

 

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 5321b...509

 

Hvis man holder seg under ca ti mm skal det visstnok kunne trekke seg sammen. Har man skikkelig store så vil det aldri trekke seg skikkelig sammen igjen etterpå.

 

MIne vanlige hull i ørene er max 1 mm men gror ikke likevel. Så lykke til med å gro sammen 10 mm...

 

Anonymous poster hash: 39722...a09

Skrevet

Noen kler det, men de store ringene er lite pent.

 

Min kamerat måtte operere fordi dørene hans aldri ville bli normale.

 

Anonymous poster hash: daa2c...11e

😂😂😂

Skrevet

Jeg hadde plugs i ca 4-5 mnd og øve 10 mm og mine har grodd heilt fint igjen,hullet i øret forsvant får godt 😬

Skrevet

Jeg hadde plugs i ca 4-5 mnd og øve 10 mm og mine har grodd heilt fint igjen,hullet i øret forsvant får godt 😬

4-5 måneder er helt annerledes en å ha det i årevis. Det har ikke grodd skikkelig etter så kort tid.

 

 

Anonymous poster hash: 88b90...9a7

Skrevet

Sånne store som henger er skikkelig ekkelt og stygt.. Kan ikke skjønne at noen vil ha det, og at det ikke er vondt... :o Nå syns jeg vanlige øredobber som henger og er stygt da. Sånn når øredobben er så tung at den henger.. urk..

 

 

 



Anonymous poster hash: 8079c...e0d
Gjest MiffaBlir3Barnsmor
Skrevet

 

 

 

 

 

 

De hullene skrumper faktisk sammen igjen etter en tid uten noe i ;)Anonymous poster hash: 641d6...c39

Nei det må opereresAnonymous poster hash: b5873...d14
Mmm, nei.Anonymous poster hash: 641d6...c39
Mmm. Jo

 

Anonymous poster hash: 79188...9a3

Så dere mener at hull på flere cm i diameter vokser sammen av seg selv???

 

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 5321b...509

 

Hvis man holder seg under ca ti mm skal det visstnok kunne trekke seg sammen. Har man skikkelig store så vil det aldri trekke seg skikkelig sammen igjen etterpå.

 

MIne vanlige hull i ørene er max 1 mm men gror ikke likevel. Så lykke til med å gro sammen 10 mm...

 

Anonymous poster hash: 39722...a09

 

Sa ikke at de gror igjen, sa at de trekker seg sammen, aka til en mindre str. Jeg har ikke 10 mm altså :)

Skrevet

Jeg er enig! Grusomt stygt :o

Min eks-manns nye kjæreste (les: 40-årskrise) har slike plugger i ørene og en HAUG tatoveringer *grøss*

Skrevet

Ja veldig stygt og så lukter det visst fælt...😁

 

Anonymous poster hash: ad1d4...1c4

Skrevet

Grusomt ekkelt! Er dere helt dumme som faktisk trur at det gror igjen?! Mine vanlige bittesmå hull som jeg hadde lang opp på øret i tenåra er fortsatt der....

 

Anonymous poster hash: 3e9b9...ce6

Skrevet

Enig! Det er helt grusomt.. Men så synes jeg alt av tatoveringer og piercing også er grusomt... (kun vanlige øredobber som er fint)

 

Anonymous poster hash: df9eb...9b2

Skrevet

Noe av det ekleste jeg ser er tær, spesielt på enkelte voksne menn hvor tærne er lange, brune og nesten krøllete...

Brekkmiddel ass



Anonymous poster hash: 2bb5c...f13
Skrevet

Jeg hadde 14 mm i nesten 4 år. Tok de ut for et par måneder siden og nå kan jeg bruke vanlig øredobber. Trukket seg helt sammen igjen.

 

Anonymous poster hash: 2897d...e94

Skrevet

Er ikke vits i å krangle om det gror eller ikke. Vi er laga forskjellige så hos noen gror piercinghull lett og hos andre aldri. Og selvfølgelig gror ikke store hull.

 

Er stygt med sånne store ja

 

Anonymous poster hash: f9e9f...614

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...