mamma'n til 2 :) Skrevet 31. mars 2015 #1 Skrevet 31. mars 2015 Sønnen min lente seg på en glovarm kokeplate og fikk 2.grads forbrenning i hele håndflata og fingertuppene. Vi måtte på legevakten for hjelp,for jeg så blemmene vokse,bokstavelig talt,mens jeg drev nedkjøling,og han hadde noen smertehyl jeg aldri før har hørt. Dette skjedde lørdag. Søndag var vi på kontroll på legevakten igjen,etter legens ønske,og fikk flamazine vi skal bruke i em uke. Mandag hadde blemmene trukket seg fint tilbake. I dag ser hånda veldig rar ut,og keg tar han derfor med til lege for ny kontroll i morgen. Blemmene har liksom blusset opp igjen,midt i hånda, og han sier at det er varmt. Men klager ikke på smerter. Det er ikke rødt, og jeg har vært ekstrem med hygiene,så jeg syns ikke det ser betent ut heller. Skal se om jeg får til å legge inn bilder under her :-)
mamma'n til 2 :) Skrevet 31. mars 2015 Forfatter #2 Skrevet 31. mars 2015 Dette var på mandag, da har alle blemmeme trukket seg tilbake.
mamma'n til 2 :) Skrevet 31. mars 2015 Forfatter #3 Skrevet 31. mars 2015 Her er fra i dag. Alt det lyse i midten er løs hud med væske under.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2015 #4 Skrevet 31. mars 2015 Brannskader kan forverre seg. Ser ikke godt ut, så bra du skal til lege igjen. Her er litt lesestoff: http://www.lvh.no/skader/termiske_skader/brannskader Anonymous poster hash: 0d52d...077
mamma'n til 2 :) Skrevet 31. mars 2015 Forfatter #5 Skrevet 31. mars 2015 Takk for svar og link :-) Jeg har allerede lest det,men syns ikke det står så mye beskrevet om tilheling :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå