Anonym bruker Skrevet 31. mars 2015 #1 Skrevet 31. mars 2015 Jeg går på ppiller. Begynte for ca 4 mnd siden.. Fått masse bievirkninger og litt tull med blødningene. Kunne gå bare et par uker imellom blødningene, men blør ikke da like mye som før jeg bynte på pillene. Har glemt en pille her og en pille der. Noe som har gjort ting mulig litt verre og legen sa man fort kan få hormonforstyrrelser hvis man tuller med pillene. Har derfor prøvd å være påpasselig. Nå har ikke jeg hatt blødninger på rundt 1,5 mnd. Tok test for 4 dager siden på ettermiddagen, denne var negativ. Hva skjer? Noen som har peiling? Anonymous poster hash: fd2d5...76a
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2015 #2 Skrevet 31. mars 2015 Er den minipillen hvis det betyr noe.. Hi Anonymous poster hash: fd2d5...76a
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2015 #3 Skrevet 31. mars 2015 Cerasette? Den er det mange som mister mensen av, ikke noe farlig. Anonymous poster hash: 34c45...d46
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2015 #4 Skrevet 31. mars 2015 Cerasette? Den er det mange som mister mensen av, ikke noe farlig. Anonymous poster hash: 34c45...d46 Ja den ja. Bare syntes det var rart siden jeg har ofte har hatt blødninger, og pluttselig stoppet det bare . Eller betyr det ikke noe? Hi Anonymous poster hash: fd2d5...76a
Anonym bruker Skrevet 1. april 2015 #5 Skrevet 1. april 2015 Hvorfor gidde å gå på prevensjon når du tydelig bruker den feil? Da har den liksom ingen funksjon. For å lure mannen? Anonymous poster hash: 462dc...15a
Anonym bruker Skrevet 1. april 2015 #6 Skrevet 1. april 2015 Hvorfor gidde å gå på prevensjon når du tydelig bruker den feil? Da har den liksom ingen funksjon. For å lure mannen? Anonymous poster hash: 462dc...15a Hatt en dårlig dag? Jeg skrev jeg har GLEMT noen piller, har ingen ting med at jeg bruker di feil. Bare for at du må lure noen til å få barn med deg, betyr ikke det at alle andre må det. Så nei. Hi Anonymous poster hash: fd2d5...76a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå