Anonym bruker Skrevet 31. mars 2015 #1 Skrevet 31. mars 2015 Nå begynner jeg å bli lei. For to uker siden lå jeg rett ut hele uka med skikkelig influnsa, har brukt hele forrige uke på å komme meg. Begynte endelig å føle meg frisk igjen. Så ble mannen sjuk, vet ikke om han kan ha ble smittet av meg når det har gått så lang tid? Men nå begynner jeg å føle meg dårlig igjen!! orker ikke den runden ennå en gang!Er det vanlig å få influensa to ganger på så kort tid? Anonymous poster hash: 36a89...ffd
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2015 #2 Skrevet 31. mars 2015 Du får ikke samme influensa to ganger så da var det også fall en kraftig forkjølelse du hadde. Anonymous poster hash: 3bb4d...cd9
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2015 #3 Skrevet 31. mars 2015 Det er mulig å få to ulike influensaer etter hverandre, jeg fikk det en gang. Det er ulike influensaer i omløp. Håper det bare er en forkjølelse denne gangen, men immunforsvaret ditt er jo redusert etter influensaen, så den kan jo likevel bli kraftig. God bedring Anonymous poster hash: 145ea...d52
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2015 #4 Skrevet 31. mars 2015 Du får ikke samme influensa to ganger så da var det også fall en kraftig forkjølelse du hadde. Anonymous poster hash: 3bb4d...cd9 Kan jo hende han har fått en annen type influensa enn meg? Ja kan godt hende det bare var en kraftig forkjølelse. Kan man få det to ganger rett etter hverandre da? Håper virkelig jeg slipper unna å ligge rett ut hele påsken også! Anonymous poster hash: 36a89...ffd
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2015 #5 Skrevet 31. mars 2015 Det er mulig å få to ulike influensaer etter hverandre, jeg fikk det en gang. Det er ulike influensaer i omløp. Håper det bare er en forkjølelse denne gangen, men immunforsvaret ditt er jo redusert etter influensaen, så den kan jo likevel bli kraftig. God bedring Anonymous poster hash: 145ea...d52 Huff så kjedelig! Håper jeg slipper unna med en liten forkjølelse denne gangen! Men mannen ligger rett ut nå, så blir nok det samme på meg igjen tenker jeg Tusen takk Anonymous poster hash: 36a89...ffd
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2015 #6 Skrevet 31. mars 2015 Det kan være noe annet. F.eks Norovirus som i noen tilfeller gir feber, hodepine, muskelsmerter, akkurat som influensa, men da desto mer kvalme og diare. Det finnes også flere varianter influensa, så det er fult mulig å få flere typer influensa i løpet av en sesong.Det er ikke vanlig, men om du har lavt immunforsvar av en eller annen grunn; gravid, på slankern, stress eller lignende, er det jo i teorien mulig. Men den samme influensaen, den får du ikke to ganger. Anonymous poster hash: 1204f...3c6
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2015 #7 Skrevet 31. mars 2015 Det kan være noe annet. F.eks Norovirus som i noen tilfeller gir feber, hodepine, muskelsmerter, akkurat som influensa, men da desto mer kvalme og diare. Det finnes også flere varianter influensa, så det er fult mulig å få flere typer influensa i løpet av en sesong.Det er ikke vanlig, men om du har lavt immunforsvar av en eller annen grunn; gravid, på slankern, stress eller lignende, er det jo i teorien mulig. Men den samme influensaen, den får du ikke to ganger. Anonymous poster hash: 1204f...3c6 Ok. da håper jeg det er den samme influensaen han har, så jeg slipper det igjen. Tviler på at det er noroviruset, da vi ikke er kvalme eller har vondt i magen. takk for svar Anonymous poster hash: 36a89...ffd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå